1.

ارائه مدل اثربخشی رنگ‌ها در بازاریابی با به‌کارگیری علوم اعصاب مصرف‌کننده (با رویکرد پژوهشِ ترکیبی متوالی اکتشافی)

دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 747-777
اللهیار قاسمی؛ احمد راه چمنی؛ حمیدرضا سعیدنیا

2.

بررسی تأثیر موسیقی پس‎زمینه بر قصد خرید به‎واسطه برانگیختگی، لذت، اعتماد و تعدیل‎کنندگی طبقه محصول

دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 761-776
حمیده فیض آبادی؛ مهدی زنگانه؛ سامره شجاعی؛ هرمز مهرانی

3.

بررسی تاثیر تمرین بر دو نوع محیط انگیزشی ( زیاد و کم ) بر اجرا و یادگیری یک تکلیف ادراکی - حرکتی

دوره 31، شماره 31، شهریور 1386
احمد رضا موحدی؛ محمود شیخ؛ فضل اله باقرزاده؛ حسن عشایری؛ رسول حمایت طلب

4.

مقایسۀ دو دیدگاه غزالی در مبحث جاودانگی

دوره 11، شماره 2، تیر 1393، صفحه 371-392
نسرین سراجی پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب