1.

تأثیر تهدید کلیشه‌ای و مفاهیم توانایی بر حافظه‌کاری و یادگیری دریبل فوتبال دانش‌آموزان دختر.

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 17 اردیبهشت 1404
حسن محمدزاده؛ سارا سلطانی فر؛ زهرا افاضلی

2.

یادگیری پنهان اثربخشی کانون توجه درونی را افزایش می‌دهد: اهمیت کاهش بار شناختی

دوره 15، شماره 2، تیر 1402، صفحه 35-49
جواد نصیری؛ رسول زیدآبادی؛ محمد رضا شهابی کاسب





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب