1.

Linking Perceived Employee Voice and Creativity

دوره 9، شماره 1، فروردین 2016، صفحه 175-191
Asadollah Ganjali؛ Saeed Rezaee

2.

بررسی تأثیر نظارت غیر مستقیم بر رضایت شغلی کارکنان با تأکید بر نقش انگیزة درونی و توانمندسازی روان‌شناختی در شرایط دورکاری در زمان کرونا (مورد: معلمان آموزش‌وپرورش مقطع متوسطة شهر تهران)

دوره 21، شماره 4، دی 1402، صفحه 325-336
مجید رمضان؛ سید علی میرزایی

3.

بررسی تاثیر ارسال و دریافت تکالیف درک مطلبی دانش آموزان پیش دانشگاهی ایرانی با استفاده از رایانامه بر میزان انگیزه و توانایی آن‌ها در مهارت درک مطلب انگلیسی

دوره 6، شماره 2، مهر 1395، صفحه 477-500
محمد جواد حجازی؛ حسن علیزاده

4.

بررسی رابطة بین انگیزه و راهبردهای یادگیری زبان

دوره 12، شماره 41، اسفند 1386
سید محمد ضیاحسینی؛ محمد صالحی

5.

پیش‌بینی انگیزش درونی دانش‌آموزان دختر از طریق نیازهای بنیادین روانشناختی در درس ریاضی

دوره 6، شماره 3، مهر 1394، صفحه 101-113

6.

رابطه ساده و چندگانه باورهای خودکارآمدی و انگیزش درونی با تمایل به یادگیری مادام‌العمر دانشجویان

دوره 8، شماره 1، اردیبهشت 1396، صفحه 143-155
کریم سواری؛ فاطمه فرزادی

7.

نقش انگیزش بیرونی و درونی در گرایش بزرگسالان به فعالیت جسمانی

دوره 3، شماره 1، خرداد 1390، صفحه 57-79
احمد رحمانی؛ جواد صالحی؛ مریم آذرشین؛ طیبه بخشی نیا

8.

نقش جهت‌گیری‌های انگیزشی در یادگیری زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی

دوره 12، شماره 39، مهر 1386
راضیه شیخ‌الاسلامی؛ محمد خیر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب