1.

تعیین عوامل و سیر تکامل درگیرسازی مشتریان در کسب‌وکارها به‌روش بیبلیومتریک

دوره 16، شماره 1، 1403، صفحه 59-86
رضا عباسی مبارک آبادی؛ امیر خانلری؛ نادر سیدامیری

2.

شناسایی عوامل مؤثر بازاریابی محتوای دیجیتال بر درگیرسازی مصرف‌کننده با برند: رویکرد بیبلیومتریک

دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 573-601
رحیمه زمان فشمی؛ منیژه حقیقی نسب؛ نادر سیدامیری؛ پری احدی

3.

شناسایی عوامل مؤثر روابط فرااجتماعی تأثیرگذاران اینستاگرام بر بازاریابی تأثیرگذار: رویکرد بیبلیومتریک

دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 460-488
محبوبه بهمن میرزا؛ نادر سیدامیری؛ نسترن حاجی حیدری

4.

نگاشت و تحلیل روند پژوهش‌های استراتژی خروج: ترکیبی از بیبلیومتری و مرور نظامند

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 29 بهمن 1402
علیرضا والی پور؛ علی حیدری؛ محمدعلی شاه حسینی؛ اسداله کردنائیج


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب