1.

شناسایی عوامل مؤثر بازاریابی محتوای دیجیتال بر درگیرسازی مصرف‌کننده با برند: رویکرد بیبلیومتریک

دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 573-601
رحیمه زمان فشمی؛ منیژه حقیقی نسب؛ نادر سیدامیری؛ پری احدی

2.

شناسایی عوامل مؤثر روابط فرااجتماعی تأثیرگذاران اینستاگرام بر بازاریابی تأثیرگذار: رویکرد بیبلیومتریک

دوره 1، شماره 4، 1401، صفحه 460-488
محبوبه بهمن میرزا؛ نادر سیدامیری؛ نسترن حاجی حیدری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب