1.

Effect of Consumer Perception of Brand Equity Fit on Purchase Intention for Brands in Symbolic Alliances

دوره 15، شماره 2، تیر 2022، صفحه 271-285
Babatunde Musiliu Musiliu Abina؛ Oluseyi Ajayi

2.

آسیبشناسی مطالعات برند در ایران با تمرکز بر متغیر وفاداری به برند: رویکرد فراترکیب

دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 886-910
سهیل نجات؛ اسداله کردنائیج؛ سید حمید خداداد حسینی؛ میثم شیرخدایی

3.

اثر ارزش ویژۀ برند و سرمایۀ اجتماعی بر تصویر برند (مورد مطالعه: برند خودروی سمند)

دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 905-925
مینا مهرنوش؛ داریوش طهماسبی

4.

اثر اعتبار و درگیری تصویر مقصد شهرهای تاریخی بر شعف گردشگران و طنین برند شهر گردشگری (مورد مطالعه شهر یزد)

دوره 56، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 63-78
یزدان شیرمحمدی؛ اسماعیل نصیری؛ مهران شهرستانی

5.

اثر سرمایه فکری بر سرمایه اجتماعی با نقش میانجی‌گری ارزش ویژه برند شهر مقصد اصفهان در زمان اپیدمی کووید 19 (مورد مطالعه شهر اصفهان)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 30 مرداد 1401
یزدان شیرمحمدی؛ اسماعیل نصیری؛ معصومه پنجه پور

6.

ارائه مدل تاثیر مسکات برند بر آگاهی از برند، یادآوری برند و قصد خرید مصرف کنندگان کالاهای ورزشی

دوره 14، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 307-285
داود نصر اصفهانی؛ محمد سلطان حسینی؛ سمیه رهبری؛ هنگامه شمس

7.

ارائۀ الگوی برندسازی صنعت پوشاک ورزشی ایران با استفاده از نظریة داده‌بنیاد

دوره 15، شماره 3، آبان 1402، صفحه 87-70
مجتبی جودی؛ مهدی نادری نسب؛ رحیم رمضانی نژاد؛ وحید مقدم

8.

ارائۀ الگوی کاربردی برای بازاریابی چندحسی در برندسازی مقصد گردشگری

دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 63-82
محمد حقیقی؛ طاهر روشندل اربطانی؛ احمد روستا؛ علی صالحی

9.

ارایه یک مدل تصمیم‌گیری بر اساس الگوی سلسله مراتبی برای انتخاب راهبرد ادغام، واگذاری، همکاری مشترک در صنعت خودروسازی

دوره 1، شماره 3، 1388
عزت الله اصغری زاده؛ محمد حقیقی؛ مجید بلالی

10.

«اصالت در عصر تکثیر مکانیکی» تبیین جامعه‌شناختی فرآیند برندسازی مجازی صنایع‌دستی مدرن

دوره 16، شماره 2، اسفند 1400، صفحه 31-73
زینب شفیعی

11.

بررسی تأثیر تبلیغات برند ورزشی بر تغییرات الکتروآنسفالوگرافیک مشتریان در بازاریابی عصبی

دوره 8، شماره 3، شهریور 1395، صفحه 389-405
حوریه دهقانپوری؛ فاطمه عبدوی؛ مهتا اسکندرنژاد

12.

بررسی نقش آمیخته بازاریابی در قدرت و تجربه برند پوشاک ورزشی ایران

دوره 14، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 234-217
رضا حیدری؛ امین دهقان قهفرخی؛ داود مودی؛ محمد کمالی

13.

بررسی نقش برند در خرید خودروهای لوکس کشور

دوره 4، شماره 4، بهمن 1391، صفحه 1-20
مجید بلالی؛ هاشم آقازاده؛ سمیه احمدی

14.

برندسازی و بازاریابی سیاسی؛ الگویی جدید برای توسعۀ ارتباطات سیاسی مشارکتی

دوره 45، شماره 4، دی 1394، صفحه 915-936
مجید حسینی؛ آرش بیدالله خانی

15.

تبیین مدل ارزش ادراک‌شدۀ برند بر خوشنامی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس

دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 429-440
جمال الدین بیرامی ایگدر؛ حسین اکبری یزدی

16.

تحلیل تناظر شهرت و کشش احساسی سفر در راستای برندآفرینی موثر؛مورد مطالعه: کلانشهر اهواز

دوره 10، شماره 4، بهمن 1402
محمد علی فیروزی؛ احمد پوراحمد؛ مهیار سجادیان

17.

چگونگی اثرگذاری شخصیت مسکات در انیمیشن‌هایِ تبلیغاتیِ محصولاتِ غذایی

دوره 24، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 37-48
محمد رضا حسنائی؛ نوید مسعودنیا

18.

شناخت دلایل بازطراحی لوگو در طول عمر برند

دوره 23، شماره 3، مهر 1397، صفحه 41-52
الهام الیاسی؛ کامران افشار مهاجر؛ زاهد شفیعی

19.

شناسایی پیشایندهای سازنده کهن‌الگوها

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 28 فروردین 1402
فوزیه طاهری مینا؛ تحفه قبادی لموکی؛ میثم لطیفی؛ حسین حاجی بابائی

20.

شناسایی عوامل موثر بر خجالت از برند مصرف‌کننده

دوره 13، شماره 4، 1400، صفحه 911-928
اسفندیار محمدی؛ حدیثه کاظمی راشنانی؛ اسما محمدی

21.

شناسایی و اولویت‏بندی عوامل مدیریتی و کیفیتی موثر بر برندسازی رویدادهای ورزشی ایران

دوره 12، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 1-17
سیدنصراله سجادی؛ محمود گودرزی؛ نرگس فصیح مردانلو

22.

طراحی الگوی شکل‌گیری برند فردی کارآفرینان شهر اصفهان

دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 911-933
مجتبی امانی بنی؛ علی نصراصفهانی؛ علی شائمی بزرکی؛ هادی تیموری

23.

طراحی مدل پیامدهای جهانی‌شدن برند لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 15، شماره 3، آبان 1402، صفحه 18-1
سجاد سروش؛ سیدنصراله سجادی؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی؛ مهرزاد حمیدی

24.

طراحی مدل تأثیر اصالت برند و ارزش ویژۀ برند بر وفاداری تماشاگران به برند در باشگاه‌های لیگ برتر والیبال ایران (مطالعۀ موردی: باشگاه والیبال بانک سرمایۀ تهران)

دوره 12، شماره 3، آذر 1399، صفحه 819-848
امیرحسین منظمی؛ نجف آقایی؛ مراد رومیانی

25.

طراحی مدل تأثیر کیفیت خدمات ادراک‌شده بر هویت اجتماعی برند از دیدگاه هواداران باشگاه فوتبال پرسپولیس

دوره 9، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 145-159
سعید حاتمی؛ حسین اکبری یزدی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب