1.

تبیین ابعاد و مدلسازی روابط میان عوامل ملموس کیفیت خدمات و نیات رفتاری مشتریان مطالعه موردی: مشتریان مجموعه‌های بدنسازی شهرداری تهران

دوره 10، شماره 2، تابستان 1397، صفحه 337-313
ژاله معماری

2.

عوامل مؤثر بر تمایل کشاورزان به کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای در شهرستان باوی

دوره 2، شماره 4، زمستان 1394، صفحه 411-422
مسعود یزدان پناه؛ معصومه فروزانی؛ طاهره زبیدی

3.

مدل سازی تأثیرزیبایی و دسترسی اماکن ورزشی بر روی نیات رفتاری مشتریان از طریق متغیر میانجی احساسات (مطالعه موردی: استخرهای شهر تبریز)

دوره 11، شماره 4، زمستان 1398، صفحه 855-870
میرداوود حسینی؛ میرمحمد کاشف؛ علی صفرپور؛ سجاد پاشایی

4.

نارسایی در ارائه خدمات، استراتژی‌های احیاء خدمات و تاثیر آنها بر رفتار مصرف کننده

دوره 1، شماره 1، 1387
منصور صمدی؛ بهمن حاجی‌پور؛ حسین فارسی‌زاده


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.