1.

تأثیر تجربه گردشگری بر خاطرات، رضایتمندی و نیات رفتاری گردشگران مطالعه موردی: شهر شیراز

دوره 8، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 83-97
فرناز نیکخواه؛ زهره کیانی فیض آبادی؛ محمد نجارزاده

2.

تبیین ابعاد و مدلسازی روابط میان عوامل ملموس کیفیت خدمات و نیات رفتاری مشتریان مطالعه موردی: مشتریان مجموعه‌های بدنسازی شهرداری تهران

دوره 10، شماره 2، تیر 1397، صفحه 337-313
ژاله معماری

3.

عوامل مؤثر بر تمایل کشاورزان به کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای در شهرستان باوی

دوره 2، شماره 4، دی 1394، صفحه 411-422
مسعود یزدان پناه؛ معصومه فروزانی؛ طاهره زبیدی

4.

مدل سازی تأثیرزیبایی و دسترسی اماکن ورزشی بر روی نیات رفتاری مشتریان از طریق متغیر میانجی احساسات (مطالعه موردی: استخرهای شهر تبریز)

دوره 11، شماره 4، دی 1398، صفحه 855-870
میرداوود حسینی؛ میرمحمد کاشف؛ علی صفرپور؛ سجاد پاشایی

5.

نارسایی در ارائه خدمات، استراتژی‌های احیاء خدمات و تاثیر آنها بر رفتار مصرف کننده

دوره 1، شماره 1، 1387
منصور صمدی؛ بهمن حاجی‌پور؛ حسین فارسی‌زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب