1.

Social Networks and Internationalization of SMEs: The Mediating Role of Market Knowledge and Opportunity Recognition

دوره 15، شماره 4، دی 2022، صفحه 875-898
Hashem Aghazade؛ Mohammad Yousefi Akhijahani

2.

بررسی تاثیر عوامل فردی و محیطی بر تشخیص فرصت‌های کارآفرینی: نقش تعدیلی محیط کارآفرینی

دوره 47، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 511-520
سعید کریمی

3.

بررسی رابطة دانش پیشین با تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه: نقش میانجی هوشیاری کارآفرینانه و یادگیری کارآفرینانه

دوره 7، شماره 4، دی 1393، صفحه 613-633
علی حاجی زاده؛ محمدرضا زالی؛ عفت بیگ پور

4.

بررسی عوامل تأثیرگذار بر فرایند شناسایی فرصت‌های کارآفرینی بین کارآفرینان برتر منتخب

دوره 2، شماره 1، خرداد 1388، صفحه 103-122
محمود صارمی؛ محمدکاظم علیزاده ثانی

5.

بررسی عوامل مؤثر بر تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه در حوزه‌ی فناوری اطلاعات

دوره 2، شماره 1، خرداد 1388، صفحه 123-158
رحمت‌ا... قلی‌پور؛ حسنعلی آقاجانی؛ محمدعلی کرامتی کریمی

6.

تأثیر ابعاد سرمایۀ فکری در تشخیص فرصت‌های کارآفرینانۀ صنعت ورزش شهر تهران

دوره 7، شماره 5، آذر 1394، صفحه 657-672
بابک ضیاء؛ مجتبی ناهید؛ محمد مهدی طوطی فر طهران پور

7.

تأثیرخودکارآمدی کارآفرینانه بر تشخیص فرصت‌ها:با ملاحظۀ نقش اشتیاق کارآفرینانۀ شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک‌های علم‌وفناوری شهر تهران

دوره 11، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 61-80
مژگان دیانتی؛ آصف کریمی؛ مرتضی اکبری

8.

تأثیر سرمایۀ انسانی بر تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکت‌های دانش‎بنیان مستقر در پارک علم و فناوری اقبال شهر یزد)

دوره 5، شماره 3، مهر 1392، صفحه 83-104
کامبیز طالبی؛ عامر دهقان

9.

شناسایی ابعاد هوشیاری کارآفرینانه بر مبنای رویکرد پردازش اطلاعات انسانی (مورد مطالعه: کارآفرینان استان تهران و البرز)

دوره 11، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 221-240
محمدرضا طالبی کوهستانی؛ سید مهدی الوانی؛ سید محتبی محمودزاده؛ محمد عطایی

10.

شناسایی و اولویت بندی فرصت‌های کارآفرینانه در حوزه استارتاپ‌های رسانه‌ای

دوره 15، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 283-299
محدثه عقبایی؛ آصف کریمی؛ سمیه لبافی

11.

طراحی مدل پورتفولیوی کارآفرینی (مورد مطالعه: کارآفرینی پورتفولیو در شهر اصفهان)

دوره 9، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 297-316
علی صفری؛ آرزو خواجه پور؛ علی شائمی

12.

طراحی و تبیین الگویی برای تشخیص فرصت‌های کارآفرینی در بخش کشاورزی استان کرمانشاه: کاربرد نرم‌افزار NVivo

دوره 8، شماره 3، آبان 1396، صفحه 388-403
مژگان خوش‌مرام؛ کیومرث زرافشانی؛ علی‌اصغر میرک‌زاده؛ امیرحسین علی‌بیگی

13.

مدل کندوی عسل برای تبیین نقش رسانه‌های اجتماعی در تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه: اثر میانجی سرمایۀ اجتماعی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 17 خرداد 1402
رضا کهن هوش نژاد؛ حسین خنیفر؛ راضیه کللی خورموجی

14.

نقش سرمایه‎ی اجتماعی و سرمایه‎ی انسانی درکارآفرینی جوانان در روستاهای بخش کربال

دوره 44، شماره 1، فروردین 1390، صفحه 103-116
جهانگیر یدالهی فارسی؛ سید مصطفی رضوی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب