1.

Evaluation of Effective Factors on e-Loyalty in Organizations Providing Electronic Services using Fuzzy AHP Method

دوره 4، شماره 13، فروردین 2013، صفحه 135-156
Fatemeh Mohammadi؛ Amir Afsar؛ Javad Taghizadeh؛ Malihe Bagheri Dehnavi

2.

Identifying and Studying the Factors Affecting E-loyalty of Pioneer Banking Services Users (Private and Governmental Banking)

دوره 6، شماره 2، مهر 2014، صفحه 251-266
Ali Asghar Sadeghi Moghadam؛ Mohammad Norozi؛ Javad Jamshidpur؛ Ali Asghar Anvary Rostami

3.

Investigating the effects of E-CRM's Functions on customer's E-satisfaction and E-loyalty (Case Study: Digikala Online Store)

دوره 8، شماره 4، دی 2016، صفحه 645-662
Hashem Aghazade؛ Iman Ahmadi؛ Mohammad Mehdi Dabiran

4.

The Effect of News Websites’ Design Quality on E- loyalty and Electronic Word of Mouth (e-wom) (Case Study: Allameh Tabatabaee University, Tehran)

دوره 6، شماره 2، مهر 2014، صفحه 285-306
Mohammad Reza Karimi Alavijeh؛ Sheida Ahmadi

5.

بررسی عوامل مؤثر بر فرایند شکل‌گیری وفاداری الکترونیکی مشتریان در فروشگاه‌های الکترونیکی ایران

دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 281-300
هادی تیموری؛ مریم گودرزوند چگینی؛ حامد غائیبی سدهی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب