1.

International Strategic Alliances in the Iranian Home Appliance Industry: A Model of the Perceived Risks for Foreign Partners

دوره 12، شماره 4، بهمن 2019، صفحه 677-701
Vahid Khashei؛ Iman Ashofteh؛ Hossein Rahmanseresht؛ Mahdi Ebrahimi

2.

الگوی ریسک‌های شراکت راهبردی بین‌المللی در صنعت لوازم خانگی ایران

دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 543-564
وحید خاشعی؛ ایمان آشفته

3.

بررسی اثرهای تصویر ذهنی مارک تجاری سبز بر ارزش ویژۀ مارک تجاری سبز (مورد مطالعه: مشتریان نمایندگی‌های لوازم‌ خانگی و مشتریان لوازم خانگی‌ فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهرستان سنندج)

دوره 6، شماره 3، مهر 1393، صفحه 555-574
رضا شافعی؛ عادل صلواتی؛ رودابه جهانیان

4.

بررسی سبک‎های تصمیم‎گیری مشتریان در خرید محصولات لوازم خانگی (مورد مطالعه: مشتریان شهر تهران)

دوره 5، شماره 2، تیر 1392، صفحه 149-168
شهریار محسنین؛ محمد رحیم اسفیدانی؛ محسن کرمی؛ احمد خواجه دهاقانی

5.

شناسایی پیشایندها و پیامدهای شکل‌گیری بازار خاکستری برای محصولات لوازم خانگی برند سامسونگ

دوره 13، شماره 2، 1400، صفحه 435-456
فرانک صالحی؛ نادر غریب نواز


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب