باشکوه, محمد, شکسته بند, میترا. (1394). تحلیل عوامل مؤثر بر توسعة هویت برند خدماتی (مورد مطالعه: نمایندگی های بیمة ایران استان اردبیل). , 7(1), 1-21. doi: 10.22059/jibm.2015.52323
محمد باشکوه; میترا شکسته بند. "تحلیل عوامل مؤثر بر توسعة هویت برند خدماتی (مورد مطالعه: نمایندگی های بیمة ایران استان اردبیل)". , 7, 1, 1394, 1-21. doi: 10.22059/jibm.2015.52323
باشکوه, محمد, شکسته بند, میترا. (1394). 'تحلیل عوامل مؤثر بر توسعة هویت برند خدماتی (مورد مطالعه: نمایندگی های بیمة ایران استان اردبیل)', , 7(1), pp. 1-21. doi: 10.22059/jibm.2015.52323
باشکوه, محمد, شکسته بند, میترا. تحلیل عوامل مؤثر بر توسعة هویت برند خدماتی (مورد مطالعه: نمایندگی های بیمة ایران استان اردبیل). , 1394; 7(1): 1-21. doi: 10.22059/jibm.2015.52323


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب