پرنیان, پرهام. (1401). طبقه‌بندی نظرهای مشتریان با رویکرد متن‌کاوی و یادگیری عمیق (نمونه موردی: نظرهای کاربران وبسایت دیجی‌کالا). , 14(4), 675-694. doi: 10.22059/jibm.2022.334338.4255
پرهام پرنیان. "طبقه‌بندی نظرهای مشتریان با رویکرد متن‌کاوی و یادگیری عمیق (نمونه موردی: نظرهای کاربران وبسایت دیجی‌کالا)". , 14, 4, 1401, 675-694. doi: 10.22059/jibm.2022.334338.4255
پرنیان, پرهام. (1401). 'طبقه‌بندی نظرهای مشتریان با رویکرد متن‌کاوی و یادگیری عمیق (نمونه موردی: نظرهای کاربران وبسایت دیجی‌کالا)', , 14(4), pp. 675-694. doi: 10.22059/jibm.2022.334338.4255
پرنیان, پرهام. طبقه‌بندی نظرهای مشتریان با رویکرد متن‌کاوی و یادگیری عمیق (نمونه موردی: نظرهای کاربران وبسایت دیجی‌کالا). , 1401; 14(4): 675-694. doi: 10.22059/jibm.2022.334338.4255


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب