اسماعیلی نژاد, فاطمه, سنایی, محمد, صلاحی کجور, عظیم. (1403). شناسایی مؤلفه های استراتژی های بازاریابی نوآورانه در صنعت ورزش بر اساس تئوری داده بنیاد. , (), -. doi: 10.22059/jibm.2024.362375.4622
فاطمه اسماعیلی نژاد; محمد سنایی; عظیم صلاحی کجور. "شناسایی مؤلفه های استراتژی های بازاریابی نوآورانه در صنعت ورزش بر اساس تئوری داده بنیاد". , , , 1403, -. doi: 10.22059/jibm.2024.362375.4622
اسماعیلی نژاد, فاطمه, سنایی, محمد, صلاحی کجور, عظیم. (1403). 'شناسایی مؤلفه های استراتژی های بازاریابی نوآورانه در صنعت ورزش بر اساس تئوری داده بنیاد', , (), pp. -. doi: 10.22059/jibm.2024.362375.4622
اسماعیلی نژاد, فاطمه, سنایی, محمد, صلاحی کجور, عظیم. شناسایی مؤلفه های استراتژی های بازاریابی نوآورانه در صنعت ورزش بر اساس تئوری داده بنیاد. , 1403; (): -. doi: 10.22059/jibm.2024.362375.4622





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب