اسماعیلی نژاد, فاطمه, سنایی, محمد, صلاحی کجور, عظیم. (1404). شناسایی مؤلفه‌های استراتژی‌های بازاریابی نوآورانه در صنعت ورزش بر اساس تئوری داده‌بنیاد. , 17(1), 23-45. doi: 10.22059/jibm.2024.362375.4622
فاطمه اسماعیلی نژاد; محمد سنایی; عظیم صلاحی کجور. "شناسایی مؤلفه‌های استراتژی‌های بازاریابی نوآورانه در صنعت ورزش بر اساس تئوری داده‌بنیاد". , 17, 1, 1404, 23-45. doi: 10.22059/jibm.2024.362375.4622
اسماعیلی نژاد, فاطمه, سنایی, محمد, صلاحی کجور, عظیم. (1404). 'شناسایی مؤلفه‌های استراتژی‌های بازاریابی نوآورانه در صنعت ورزش بر اساس تئوری داده‌بنیاد', , 17(1), pp. 23-45. doi: 10.22059/jibm.2024.362375.4622
اسماعیلی نژاد, فاطمه, سنایی, محمد, صلاحی کجور, عظیم. شناسایی مؤلفه‌های استراتژی‌های بازاریابی نوآورانه در صنعت ورزش بر اساس تئوری داده‌بنیاد. , 1404; 17(1): 23-45. doi: 10.22059/jibm.2024.362375.4622





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب