1.

چالشهای کلیدی استارت آپهای کلان داده : یک مطالعه اکتشافی در ایران

Pages 273-289
فریده بهرامی; فاطمه کنعانی; ایکاترینا تورکینا; محمدشهرام معین; میثم شهبازی

2.

ارائه یک مدل پویایی سیستم به جهت بررسی زمان، هزینه و رضایتمندی مشتری در کانال های توزیع omni-channel (با مطالعه موردی)

Pages 291-310
احد حسین زاده; حمید اسماعیلی; رویا سلطانی

3.

تأثیر توانمندسازی کارکنان، حمایت سازمانی و جو اخلاقی بر قصد ترک شغل: نقش میانجیگری رضایت شغلی

Pages 311-329
سیده فاطمه قاسمپور گنجی; لستر جانسون; وحید بابازاده سرخان; بابک بانژاد

4.

نوع شناسی استراتژی‌های هک رشد در چارچوب قیف بازاریابی هک رشد

Pages 331-346
داود فیض; عظیم زارعی; مرتضی ملکی مین باش رزگاه; عاطفه شعبانی

5.

توانمندسازی زنان از طریق کارآفرینی زنان: مقایسه بین زنان کارآفرین و زنان خانه دار در پاکستان

Pages 347-363
شایسته نور; فیلزا ام دی عیسی; لیلانه مهد نور

6.

حل مدل DEA / AR تعمیم یافته با داده های فازی و کاربرد آن در ارزیابی عملکرد شرکت های تولیدی

Pages 365-381
روح اله عباسی شورشجانی; علی اصغر فروغی

7.

اثرات عدم قطعیت سرمایه گذاری مستقیم خارجی بر توسعه مالی در نیجریه: یک روش نامقارن

Pages 383-399
ابراهیم سامبو فاروق; زنیده سولانگ

8.

آیا به کارگیری مدیریت ارتباط با مشتری وفاداری مشتری را بهبود می بخشد؟ یک مطالعه تجربی در حوزه بانکداری

Pages 401-417
سلوالاکشمی جی; سوگانتی جی

9.

برآورد نرخ‌های حاشیه‌ای جانشینی در فرآیندهای دومرحله‌ای با عوامل نامطلوب

Pages 419-436
مرصع محبوبی; سهراب کردرستمی; علیرضا امیرتیموری; آرمین قانع کنفی

10.

تأثیر اقدامات مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر حفظ و نگهداشت کارکنان: بررسی نقش تعدیلگری اشتیاق شغلی

Pages 437-468
رضا سپهوند; راضیه باقرزاده خداشهری


Journal Management System. Powered by Sinaweb