1.

سخن سردبیر

صفحه 1-3
طاهر روشن دل اربطانی

2.

امکان‌مندی‌های پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در درگیرسازی کاربران

صفحه 4-29
فاطمه میرزانورعلی؛ داتیس خواجه ئیان؛ نسترن حاجی حیدری

3.

تأثیر رویدادهای گردشگری بر انتخاب مقصد با نقش میانجی‌گری رسانه اجتماعی

صفحه 30-52
آیدین سلام زاده؛ مهدی تاج پور؛ الهه حسینی

4.

ترسیم نقشه علمِ سیاست‎گذاری رسانه‌ای بر اساس داده‌های پایگاه علوم از سال 2000 تا 2019

صفحه 53-77
سمیه لبافی؛ علیرضا رضوانیان؛ کورش کمره ای؛ داوود محمدی

5.

بررسی جامعه‌شناختی قمار آنلاین در شبکه‌های اجتماعی

صفحه 78-101
لیلا ربیعی؛ سارا یوسفی خواه؛ سارا گرزین؛ مجتبی مازوچی؛ تانیا حسینی

6.

مروری بر چیستی و چرایی تاب‌آوری برند پلتفرم‌ها در مواجهه با ریسک و بحران برند

صفحه 102-127
سعید قنبری

7.

چارچوب مفهومی عومل زمینه‌ای اثرگذار بر تصمیم‌گیری اخلاقی: مطالعه فراترکیب

صفحه 128-145
معصومه محمدی؛ علیرضا رجبی پور میبدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب