1.

بازنمایی و تبیین نقشه دانش دیدگاه منبع محور از منظر فرصت‌های کارآفرینانه

صفحه 1-19
مهدی جعفرزاده

2.

تصمیم‌گیری کارآفرینان در انتخاب صنعت: نقش شهود، احساس و منطق

صفحه 21-33
سیدیعقوب حسینی؛ زعیمه نعمت الهی؛ ملیکا فلاح زاده

3.

چالش های پیش روی توسعه مدل های کسب و کار فین تک؛ مرور سیستماتیک ادبیات

صفحه 35-48
ندا رمزباری؛ علیرضا فضل زاده؛ سجاد نقدی؛ ,وحید احمدیان

4.

ازدواج و تشکیل خانواده؛ استعاره‌ای برای فهم کارآفرینی و راه‌اندازی کسب و کار

صفحه 51-62
محمدمهدی مهتدی

5.

طراحی مدلی از بازیگران اکوسیستم نوآوری جهت ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به بازارهای بین‌المللی

صفحه 65-76
هادی قزوینی؛ مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ داود فیض؛ مهدی دهقانی سلطانی

6.

شناسایی عوامل شکل گیری تمایل فرد به پیگیری ایده‌های کارآفرینانه

صفحه 79-96
وجیهه وفایی؛ قنبر محمدی الیاسی؛ محمود احمدپور داریانی؛ سید مجتبی سجادی

7.

واکاوی ماهیت فرصت کارآفرینی با استفاده از نظریه مکانیک کوانتومی

صفحه 99-112
کامبیز طالبی؛ محمدرضا طیب نیا

8.

طراحی مدل یکپارچه عوامل شکست کسب‌وکار نوآفرین و ارائه استراتژی های کارآفرینانه اجتناب از شکست

صفحه 115-128
مجید ملک محمدی؛ سید حمید خدادادحسینی؛ کامبیز حیدرزاده

9.

تبیین رابطه سرمایه اجتماعی و کارآفرینی اجتماعی: فراتحلیل پژوهش‌های بازه زمانی 1401-1388

صفحه 129-148
اکبر ذوالفقاری

10.

تأثیر مهربانی و شوخ‌طبعی مدیران بر جذابیت برند کارفرما با نقش میانجی‌گر کارآفرینی سازمانی

صفحه 149-171
الهام افشارزاده؛ علی شائمی برزکی؛ هادی تیموری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب