1.

بررسی روابط ساختاری گرایش به اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر تلفن همراه براساس طرحواره‌های ناسازگار اولیه با میانجی‌گری ناگویی هیجانی در دانشجویان

صفحه 1-18
پوریا مقیمی؛ فروغ اسرافیلیان؛ حجت اله فراهانی

2.

اثربخشی آموزش ذهن‌آگاهی نوجوان‌محور بر فرسودگی تحصیلی در دانش‌آموزان با علائم اضطراب اجتماعی

صفحه 19-34
ساناز سولاری؛ سید حمید آتش پور؛ نرگس کشتی آرای؛ علی مهداد

3.

تأثیر درمان متمرکز بر شفقت بر علائم نفوذ، برانگیختگی و اجتناب در اختلال استرس پس از سانحه در پرستاران

صفحه 35-49
میلاد محمدی؛ مسیب یارمحمدی؛ حسین محققی؛ غلامحسین فلاح نیا

4.

بررسی اثربخشی برنامۀ توان‌بخشی مبتنی بر کارکردهای اجرایی بر انعطاف‌پذیری شناختی و تعامل اجتماعی دانش‌آموزان مبتلا به طیف اوتیسم

صفحه 51-68
الهام شفیعی؛ سوگند قاسم زاده؛ علی اکبر ارجمندنیا؛ سعید حسن زاده؛ مسعود غلامعلی لواسانی

5.

بررسی ارتباط سایتوکین‌های التهابی و عامل نورون‌زایی مشتق از مغز با کارکردهای شناختی در بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس

صفحه 69-89
نرگس عرب مقدم؛ کریم عسگری؛ غلامرضا دریابر؛ مریم پورصادق فرد

6.

مقایسۀ سرگردانی ذهن و تحریف‌های شناختی در دانشجویان دارای اختلال نارسایی توجه-بیش‌فعالی با و بدون هرزه‌نگاری

صفحه 91-108
سحر نصراللهی ولوجردی؛ عباس ابوالقاسمی؛ رضا سلطانی شال

7.

ارتباط سطح فعالیت بدنی با سواد بدنی در کودکان اقوام ایرانی: یک مطالعۀ میان‌فرهنگی

صفحه 109-128
مجید محمدی؛ محمود شیخ؛ داود حومنیان؛ حسن غرایاق زندی؛ مهرزاد حمیدی

8.

مقایسۀ اثربخشی آموزش فراهیجانی والدمحور و بازی‌درمانی خانواده‌محور بر کاهش پرخاشگری کودکان پیش‌دبستانی

صفحه 129-145
زهرا محمدزاده؛ ملوک خادمی اشکذری؛ خدیجه ابوالمعالی الحسینی

9.

اثربخشی آموزش فلسفه به کودکان بر مسئولیت‌پذیری اجتماعی و هوش اخلاقی کودکان 9 تا 12 سال

صفحه 147-161
زینب غدیری بیدهندی؛ سیدمحمود میرزمانی بافقی

10.

اثربخشی آموزش رویکرد بین‌فردی فراشناختی بر نشخوار فکری و عزت‌نفس در زنان خیانت‌دیده

صفحه 163-180
محمد محمدی‌پور؛ زهرا منتجبیان؛ سجاد محمدی‌پور

11.

شناسایی عوامل غایت‌آفرین در تجربۀ زیستۀ تحصیلی مردان نخبۀ ایرانی: یک مطالعۀ کیفی

صفحه 181-198
محمدرضا تقی زاده؛ منصوره حاج حسینی؛ الهه حجازی؛ کیوان صالحی

12.

تحلیل تجارب زیستۀ مربیان و مسئولان مراکز فعال در شناسایی و پرورش استعداد کودکان دورۀ پیش‌دبستانی در شهر کرج

صفحه 199-223
سمانه زنگنه؛ مرضیه دهقانی؛ محدثه خطاط

13.

بررسی رابطۀ علی بین جو عاطفی خانواده و خودناتوان‌سازی تحصیلی با بی‌صداقتی تحصیلی: نقش واسطه‌ای خودپنداشت تحصیلی در دانش‌آموزان مقطع متوسطۀ دوم شهر خرم‌آباد

صفحه 225-238
عبدالمحمد اردوزاده؛ فرح نادری؛ زهرا افتخاری صعادی؛ پروین احتشام زاده

14.

مدل پیش‌بینی امید براساس سبک‌های دلبستگی و چشم‌انداز زمان با میانجی‌گری تاب‌آوری روانی در دانشجویان

صفحه 239-260
زهره ظهوری زنگنه؛ سوزان امامی پور؛ آنیتا باغداساریانس

15.

اثربخشی درمان شناختی-رفتاری گروهی بر نشانه‌های اختلال نارسایی توجه/فزون‌کنشی و کنش‌های اجرایی دانشجویان مبتلا به این اختلال

صفحه 261-282
محبوبه مرادی سیاه افشادی؛ شعله امیری؛ هوشنگ طالبی

16.

مقایسۀ اثربخشی و مکانیسم اثر درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد و درمان متمرکز بر هیجان بر سلامت جنسی بیماران مبتلا به دیابت نوع 2: نقش انعطاف‌پذیری روان‌شناختی و کارآمدی هیجانی

صفحه 283-300
مژگان زندی؛ شهرام محمد خانی؛ محمد حاتمی

17.

اثربخشی آموزش غنی‌سازی روابط زوجین مبتنی بر نظریۀ انتخاب بر تاب‌آوری روان‌شناختی و طلاق عاطفی زوجین دارای تعارضات زناشویی

صفحه 301-318
راضیه سوداگر؛ علیرضا ماردپور؛ خسرو رمضانی

18.

اثربخشی آموزش خودمتمایزسازی بر هیجان‌خواهی و تکانشگری دانش‌آموزان طلاق با گرایش به رفتارهای پرخطر

صفحه 319-335
محدثه درویشی؛ نوشین تقی نژاد؛ آزیتا امیرفخرایی





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب