1.

بررسی عوامل اثرگذار بر قصد خرید امتیاز (دیدگاه امتیازگیرندگان)

محمود احمدپور داریانی؛ سوده احمدیان راد؛ علی پورانی

2.

بهره‌وری منابع انسانی و رابطه آن با ارزش بازار شرکت

حسین اعتمادی؛ ‌حمیدرضا گنجی؛ علی مهرابی کوشکی

3.

بررسی عوامل موثر بر موفقیت برنامه‌ریزی استراتژیک در شرکت ملی گاز ایران

محمد حقیقی؛ عباس منوریان؛ سعید قوام‌پور؛ سعیده رسولیان

4.

عوامل موثر درموفقیت همکاری‌های مشترک بین‌المللی (مطالعه موردی مرکز تحقیقات ایران خودرو)

حسین رحمان‌سرشت؛ محمد با شکوه؛ معصومه پهلوانی قمی

5.

بررسی تأثیر استراتژی تمایز پورتر برعملکرد سازمانی از طریق بسته‌بندی کالاها ‌در شرکت‌های مواد غذایی آستان قدس رضوی

فریبرز رحیم‌نیا؛ سعید مرتضوی؛ سیدمسلم علوی

6.

قوم‎گرایی در مصرف و رابطه آن با میهن‎پرستی و گرایشات جهان‎وطنی در بین دانشجویان دانشگاه اصفهان

بهرام رنجبریان؛ رسول قلی‌زاده

7.

ارزیابی کیفیت خدمات بانکی و تعیین اولویت‌ها و راهکارهای ارتقای آن با استفاده از مدل تحلیل شکاف

سعید سعیدا اردکانی؛ سیدحیدر میرفخر الدینی؛ محمد زارعیان

8.

بررسی تأثیرگذاری عوامل بسته‌بندی بر فرایندهای مختلف رفتار مصرف‌کنندگان محصولات غذایی

محمود فیروزیان؛ طهمورث حسنقلی‌پور؛ مهرداد استیری

9.

مدیریت عملکرد و رابطه آن با کیفیت خدمات در شعب بانک‌ ملی شهر اصفهان

سید محمد مقیمی؛ روح‌الله حفیظی

10.

تدوین مولفه‌های اصلی آسیب‌شناسی سازمانی مرکز ملی فرش ایران با بررسی نقش آن در صادرات فرش دستباف

غلام حسین نیکوکار؛ یاسر علیدادی؛ حمزه رایج


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب