1.

تبیین رابطه گرایش کارآفرینانه و عملکرد سازمانی با میانجی تبادلات اجتماعی از منظر عدالت سازمانی

صفحه 7-26
محمد ابراهیم سنجقی؛ برزو فرهی بوزنجانی؛ ایمان ظهوریان نادعلی؛ حمید درودی

2.

تاثیر بازاریابی‌داخلی بر نوآوری سازمانی: نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان (مورد مطالعه: شرکت امرسان)

صفحه 27-45
علی نصر اصفهانی؛ زینب امیری؛ مجتبی فرخی

3.

بررسی تأثیر جو کارآفرینی سازمانی بر نوآوری (مورد مطالعه: پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی)

صفحه 47-66
مجتبی ناهید؛ محمدرضا زالی؛ مجید حسین زاده؛ فیروزه ساجدنیا

4.

تأثیر سرمایه‌های ساختاری سازمان بر تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری اقبال شهر یزد)

صفحه 86-67
کامبیز طالبی؛ عامر دهقان نجم آبادی

5.

تاثیر راهبردهای مدیریت منابع انسانی نوآورانه بر کارآفرینی سازمانی: تبیین نقش جو نوآوری

صفحه 87-104
جبار باباشاهی؛ ابراهیم غلامشاهی؛ مهدی افخمی اردکانی

6.

تأثیر شخصیت کارآفرینانه بر عملکرد شغلی کارکنان با میانجی¬گری توانمندسازی

صفحه 105-124
ناصر عسکراوغلی؛ رحیم عابدی

7.

شناسایی تاثیر گرایش کارآفرینانه و عوامل سازمانی بر عملکرد کسب‌وکار (مورد مطالعه: شرکت‌های فنی تابعه‌ی شرکت ملی نفت ایران)

صفحه 125-143
علی داوری؛ سعید شهباز مرادی

8.

ارایه‌ی چارچوبی برای مهندسی مجدد فرایندهای کسب‌وکار با رویکرد کارآفرینی سازمانی در شرکت مادر تخصصی بازرگانی

صفحه 145-161
بهروز زارعی؛ سعدی بالیده؛ پرویز کفچه

9.

تاثیر فرهنگ سازمانی بر گرایش کارآفرینانه (مورد مطالعه: پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران)

صفحه 163-182
آصف کریمی؛ روح الله رضایی؛ محمود احمدپور داریانی؛ محسن انصاری

10.

تاثیر هوش هیجانی مدیران بر کارآفرینی سازمانی: نقش سبک رهبری و فرهنگ سازمانی (مورد مطالعه: شرکت گاز استان اصفهان)

صفحه 183-202
علی صفری؛ بهنام گلشاهی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب