1.

ارائۀ نقشۀ راه همراستاسازی استراتژیک مدیریت دانش در سازمان‎های دولتی ایران (مطالعۀ موردی: شرکت برق منطقه‎ای تهران)

Pages 231-252
مونا جامی پور; حمیدرضا یزدانی; فرشته صادقی

2.

شناسایی منابع و روش‎های یادگیری کارآفرینان اینترنتی ایران: سنخ‎شناسی و الویت‎بندی روش‎های یادگیری

Pages 373-392
قنبر محمّدی الیاسی; رضا زعفریان; بهاره مافی

3.

شناسایی الگوهای ذهنی کارمندان در خصوص سیاست‎های امنیت اطلاعات

Pages 215-230
ریحانه زهرا اسفندیارپور; مرتضی اکبری

4.

طراحی مدلی برای بهبود سیستم‌های پیشنهاددهندۀ بانکی بر اساس پیش‌بینی علایق مشتریان: کاربرد روش‎های داده‌کاوی

Pages 393-314
مریم سادات مطهری نژاد; محمد مهدی ذوالفقارزاده; احسان خدنگی; علی اصغر سعدآبادی

5.

شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موثر بر موفقیت پیاده‌سازی تجارت اجتماعی در ایران با استفاده از AHP فازی

Pages 295-314
زهرا رحیمی; ندا عبدالوند

6.

مطالعه‌ای کیفی از عوامل حیاتی موفقیت پروژه‌های برنامه‌نویسی تلفن همراه

Pages 273-294
حمزه خواستار; کامران عبدالهی

7.

روش فرا ابتکاری در یکپارچه‎سازی مدل بخش‎بندی بازار مشتریان تلفن همراه تهران با استفاده از شبکه‎های خودسازمان‎ده و روش میانگین کا

Pages 351-372
محمدرضا کریمی علویجه; سعید خدنگی; محمد صالح ترکستانی

8.

بهبود روش‌های متن‌کاوی در کاربرد پیش‌بینی بازار با استفاده از الگوریتم‌های انتخاب نمونۀ اولیه

Pages 415-434
فرزاد نیکنام; علی اکبر نیک نفس

9.

بررسی تأثیر انگیزه‌های فردی بر رفتار به اشتراک‌گذاری دانش با توجه به نقش تعدیل‎کنندگی ارزش‎ها (مطالعۀ موردی: ایده‎شهر)

Pages 253-272
سید محمدباقر جعفری; مسعود آرین فر; سید مهدی الوانی

10.

چارچوب ارزیابی ماژول‌های سیستم بانکداری متمرکز مبتنی بر ویژگی‌های هوش تجاری

Pages 315-334
سعید روحانی; هما حمیدی

11.

ارائۀ مدلی هیبریدی برای ارزیابی اثربخشی بازاریابی مبتنی بر وب در صنعت هواپیمایی ایران

Pages 350-335
سعید صفری; ریحانه هلالی


Journal Management System. Powered by Sinaweb