1.

بررسی غزل های حافظ از منظر روانشناسی گشتالت

صفحه 5-30
علیرضا مظفّری؛ عبداله طلوعی آذر؛ ناصر فرمانی

2.

بررسی گرایش دانش آموزان متوسطه دوره اول به فرادیدگاههای حاکم بر برنامه‌های درسی

صفحه 31-54
مهدی ربیع خورهه؛ فائزه ناطقی؛ محمد سیفی

3.

ارتباط متقابل فرم و محتوا در سبک‌شناسی جدید و بلاغت سنتی قرآن: بررسی آسیب‌شناسانۀ چند جستارنمونه

صفحه 55-92
هوشنگ یزدانی قره‌آغاج؛ علی رجایی

4.

تأثیر خودسنجشی، هم‌کلاسی‌سنجشی و مدرس‌سنجشی بر توسعه مهارت نوشتن به زبان دوم فراگیران زبان خارجه انگلیسی

صفحه 93-114
مجید نعمتی؛ مهران غفوری

5.

بررسی دشواری‌های ترجمۀ متون تبلیغاتی و ارائه راهکارهای گذر از آن‌ها

صفحه 115-130
منا پاداش؛ حمیده بهجت

6.

روایی و پایایی پرسشنامۀ هوش هیجانی بار-آن برای براورد هوش هیجانی درانگلیسی آموزان ایرانی

صفحه 131-154
رضا نجاتی؛ مریم مشکوۃ

7.

رابطة تاب‌آوری، خوددل‌سوزی با پریشانی کلاس‌های زبان عربی دانشجویان دختر دانشگاه خوارزمی

صفحه 155-174
علی محمد ناعمی؛ زهره ناعمی

8.

سخنرانی های علمی انگلیسی: رشته دانشگاهی و بیان اهمیت

صفحه 175-204
جواد زارع؛ زهرا کیوانلوشهرستانکی

9.

بررسی مسائل و مشکلات مرتبط با تدوین و سازماندهی محتوای کتاب‌های عربی دوره متوسطه از دیدگاه معلمان و دانش آموزان شهر یاسوج

صفحه 205-224
محمد امینی؛ حمید رحیمی؛ رحیم مشرف نیا؛ علی عدالتی نسب

10.

نقش مهارت‌های تفکر انتقادی بر مهارت خواندن زبان انگلیسی زبان‌آموزان با رویکرد کاربردشناسی

صفحه 225-248
زهرا ابوالحسنی چیمه؛ مهتاب عضدانلو؛ وحیده شاه حسینی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب