1.

بررسی رویکرد معلمان و فراگیران زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی نسبت به آموزش ضمنی و صریح تلفظ

صفحه 323-346
رضا باقری نویسی؛ اویس توحیدی راد

2.

تأثیر سن زبان آموزان بر یادگیری تلفظ زبان آلمانی بر اساس دادههای دانشجویان ایرانی

صفحه 347-364
پرویز البرزی ورکی؛ بهار برزگر

3.

تکوین تدریس فکورانه در معلمین تازه کار زبان انگلیسی: نقش روش یادداشت نویسی

صفحه 365-398
فواد بهزادپور؛ رضا غفارثمر؛ رامین اکبری؛ غلام رضا کیانی

4.

تجزیه و تحلیل اشکالات رایج در یادگیری زبان اسپانیایی

صفحه 399-422
پردیس پرویزی؛ پردیس پرویزی

5.

سهم گستردگی و عمق دانش واژگان در موفقیت خلاصه‌نویسی فراگیران زبان انگلیسی

صفحه 423-444
شیوا کیوان پناه؛ مهسا پروین

6.

تأثیر ارزشیابی پویا بر عملکرد زبان آموزان در فعالیتهای انتخابی و تولیدی درک مطلب خواندن

صفحه 445-478
فاطمه نیک مرد؛ کبری توسلی

7.

بررسی نگرش نسبت به یادگیری درس زبان انگلیسی دانش‌آموزان شهر چابهار: نقش یک‌زبانه و دوزبانه و جنسیت

صفحه 479-492
محمد اکبری بورنگ؛ حفیظه بلوچ؛ ثریا رودی علی‌آبادی؛ علی عسگری؛ هادی پورشافعی

8.

بررسی تأثیر مداخله پویا بر توانش زبان‌آموزان در تعبیر آرایه‌های معنوی متون ادبی

صفحه 493-514
اسماعیل زارع بهتاش؛ سجاد فرخی‌پور

9.

راهبردهای استنباط واژگانی تأثیرگذار بر ساخت و درک اصطلاحات زبان انگلیسی

صفحه 515-538
عباسعلی زارعی؛ حمیده شیر محمدی

10.

َنقش ارزیابی های تکوینی بازخورد-محور در تقویت توانایی گفتاری: بازخورد فرازبانی در مقایسه با تصحیح صریح

صفحه 539-564
فیروز کاظمی؛ غلامرضا عباسیان

11.

بررسی مقایسه ای برخی از ضرب المثل های پرکاربرد در زبان های فارسی واسپانیایی

صفحه 565-584
ali feizollahi؛ علی فیض الهی؛ نسرین گندمی

12.

هوش فرهنگی، هویت فرهنگی و استفاده عناوین خطابی انگلیسی توسط فراگیران ایرانی زبان انگلیسی

صفحه 585-608
رسول محمد حسین پور؛ مریم سربندی فراهانی

13.

برنامه آموزش زبان انگلیسی تاثیر برنامه برشناخت دبیران مبتدی/ باتجربه ایرانی

صفحه 609-628
حسین آقاعلیخانی؛ پرویز مفتون

14.

رابطۀ بین درک معلمان زبان انگلیسی از دانش پایه و حس خودکارآمدی و رابطۀ بین آنها در بافت ایرانی

صفحه 629-658
اکرم نیرنیا؛ نیما حسینی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب