1.

سخن سردبیر: اهمیت گزارش تحقیق

صفحه 520-522

2.

ارائه چارچوب مدیریت تجربه مشتری در صنعت هتلداری: مرور نظام‌مند مبانی نظری

صفحه 523-547
سمانه رحیمیان؛ مهدی شامی زنجانی؛ امیر مانیان؛ محمد رحیم اسفیدانی

3.

نقش حضور اجتماعی و نیازهای بنیادین روان‌شناختی در تمایل بازگشت مشتری به فروشگاه‌های آنلاین (نمونه‌پژوهی: اسنپ فود)

صفحه 548-572
ساناز رمضانی؛ مهدی کیامهر

4.

بررسی قوم‌نگاشتی بازاریابی‌ کارآفرینانه در گردشگری روستایی (مورد مطالعه: روستای دولاب در استان کردستان)

صفحه 573-593
رضا شافعی؛ آرمان احمدی زاد؛ شیما غلام شهبازی

5.

مدل مفهومی یکپارچه مبتنی بر تمامیت برای ایجاد، نگهداشت و توسعه قابلیت‌های بازاریابی، مزیت رقابتی پایدار و عملکرد برتر کسب‌وکار

صفحه 594-626
احمد سلیمی؛ علی صنایعی؛ آذرنوش انصاری

6.

طراحی الگوی پایداری کسب‌وکار در زنجیره تأمین با استفاده از رویکرد فراترکیب

صفحه 627-651
علیرضا شیرمحمدی؛ فرهاد وفایی؛ فرشید نمامیان؛ محمد تابان

7.

مدل‌سازی هویت برند شرکتی در صنعت بانکداری

صفحه 652-678
محمد دانشگر؛ محمدعلی عبدالوند؛ کامبیز حیدرزاده هنزایی؛ محسن خون سیاوش

8.

ارزیابی اثربخشی تبلیغات چاپی مشترک بانک ملت و بیمه ما با استفاده از روش بازاریابی عصب‌پایه

صفحه 679-701
غلامرضا جندقی؛ مسعود کیماسی؛ علی عمویی اوجاکی؛ میثم شفیعی رودپشتی

9.

مدل شبکه‌ای ریسک در بخش صادرات غیرنفتی ایران

صفحه 702-726
مهدیه مختاری موغاری؛ عز ت اله عباسیان؛ طهمورث حسنقلی پور یاسوری؛ وحید محمودی

10.

مدل‌سازی ارزش‌یابی انتخاب برند در صنعت بانکداری

صفحه 727-747
مصطفی اسفندیاری؛ نیلوفر ایمان خان؛ مجید فتاحی

11.

کاربرد روش بهترین ـ بدترین فاصله‌ای، در بازاریابی هنر: رتبه‌بندی روش‌های تبلیغات اینترنتی تئاتر

صفحه 748-773
مژده ولی زاده؛ میثم شیرخدایی؛ حمیدرضا فلاح لاجیمی

12.

بررسی تأثیر ویژگی‌های شرکت‌های صادرکننده، ویژگی‌های معاملات صادراتی و تجربه در دعاوی تجاری از طریق متغیر میانجی مدیریت ریسک تجاری بر عملکرد صادرات (مورد مطالعه: شرکت‌های صادرکننده دارو در ایران)

صفحه 774-799
تارا اصغرخانی؛ رحیم محترم

13.

تبیین نقش شراکت راهبردی بانک تجارت با فین‌تک‌ها در کارایی با میانجیگری تحولات فناورانه و بانکداری دیجیتال

صفحه 800-832
مرتضی سلطانی؛ داریوش طهماسبی آقبلاغی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب