1.

ارائة مدلی برای اندازه‌گیری سبک‌های تصمیم‌گیری خرید مصرف‌کنندگان: مطالعة پوشاک ورزشی

دوره 13، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 99-117
مهدی فلاحتی؛ علیرضا الهی؛ حسین اکبری یزدی

2.

تأثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطهمند بر رضایت‌مندی مشتریان مجموعه های ورزشی شهر تهران (نقش واسطهای اعتماد به برند و قدرشناسی مشتریان)

دوره 15، شماره 3، آبان 1402، صفحه 298-282
میثم شیراوند؛ حسین اکبری یزدی؛ محمد حسن پیمان فر

3.

تبیین مدل ارزش ادراک‌شدۀ برند بر خوشنامی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس

دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 429-440
جمال الدین بیرامی ایگدر؛ حسین اکبری یزدی

4.

تفاوت تأثیر تبلیغات توسط زنان و مردان ورزشکاردر اشتیاق به خرید کالای ورزشی: نتایج یک آزمایش تجربی

دوره 15، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 125-111
روح الله فتحیان؛ علیرضا الهی؛ حسین اکبری یزدی

5.

طراحی الگوی فرایندی کسب‌وکار باشگاه‌های ورزشی تناسب اندام زنان

دوره 13، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 1173-1195
راحله سادات واقفی نظری؛ علیرضا الهی؛ حسین اکبری یزدی

6.

طراحی مدل تأثیر کیفیت خدمات ادراک‌شده بر هویت اجتماعی برند از دیدگاه هواداران باشگاه فوتبال پرسپولیس

دوره 9، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 145-159
سعید حاتمی؛ حسین اکبری یزدی

7.

مطالعه تجربی تاثیر استفاده از ورزشکاران مشهور بر ارتقاء ارزش ویژه برند کالاهای ورزشی

دوره 12، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 161-180
روح الله فتحیان؛ علیرضا الهی؛ حسین اکبری یزدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب