1.

Designing Export Performance Model based on Organizational Orientations

دوره 8، شماره 2، تیر 2015، صفحه 265-285
Elaheh Taghavi Shavazi؛ Asghar Moshabaki؛ Seyyed Hamid Khodadad Hoseini؛ Asadollah Kordnaeij

2.

Empirical Evidence: Comparing Innovation, Knowledge Sharing Behavior, Islamic Work Ethic and Entrepreneurial Orientation Between More Innovative and Less Innovative Public Sector Agent

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 21 آذر 1402
Muliati Usman

3.

The Effect of Organizational Factors on Strategic Unlearning through the mediating role of Knowledge Sharing in Iran's State-Owned Banks

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 19 تیر 1402
Abdolhamid Sharafi؛ malikeh beheshtifar؛ محمد ضیاالدینی

4.

The Performance of Active Businesses in an Emerging Economy: The Role of Entrepreneurial Approach, Strategic Flexibility, and Business Model Innovation

دوره 16، شماره 3، مهر 2023، صفحه 769-789
Mohsen Akbari؛ Shahrokh Beigi

5.

ارتباط میان رهبری تحول‌آفرین، بازاریابی داخلی و گرایش کارآفرینانه (مورد مطالعه: شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب)

دوره 8، شماره 3، مهر 1394، صفحه 571-590
مرتضی اکبری؛ صاحب ایمانی؛ مهدی قباد نژاد؛ رحیم رحیمی

6.

بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه بر بین‌المللی‌سازی شرکت‌های موجود در صنعت شیشه و بلور ایران با نقش میانجی‌گری فرهنگ سازمانی

دوره 9، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 711-729
علی مبینی دهکردی؛ علیرضا نانکلی؛ محمدجواد جامه بزرگی

7.

بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه و آمادگی الکترونیک بر عملکرد کسب وکارهای نوپای ورزشی

دوره 11، شماره 4، دی 1398، صفحه 705-721
بابک ضیاء؛ محمد مهدی طوطی فر طهران پور

8.

تأثیر آمیختۀ بازاریابی داخلی بر گرایش کارآفرینانۀ باشگاه‌های فرهنگی-ورزشی: نقش میانجی فرهنگ نوآوری و قابلیت‌های مدیریت دانش

دوره 10، شماره 2، شهریور 1396، صفحه 375-393
محمدجواد نائیجی؛ فرهاد پناهی فر؛ زینب اسفندیاری

9.

تأثیر فرهنگ ‌سازمانی بر تعهد سازمانی: نقش میانجی گرایش کارآفرینانه در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب

دوره 14، شماره 3، مهر 1395، صفحه 625-647
مهدی بصیرت؛ مرتضی اکبری؛ صاحب ایمانی؛ عامر دهقان نجم ابادی

10.

تأثیر گرایش کارآفرینانه بر عملکرد بانک‌ها با متغیر میانجی بازارگرایی

دوره 7، شماره 2، تیر 1393، صفحه 211-229
سید محمد رضا حسینی مقدم؛ سید رضا حجازی

11.

تأثیر گرایش کارآفرینانه بر عملکرد سازمانی در سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی

دوره 47، شماره 4، دی 1395، صفحه 865-877
روح اله رضائی؛ محمد بادسار؛ داوود امین فنک

12.

تأثیر گرایش کارآفرینانه بر یادگیری راهبردی: تبیین نقش راهبرد اثرسازی

دوره 11، شماره 2، شهریور 1397، صفحه 301-320
سمیه تقوایی؛ سیدرضا حجازی

13.

تاثیر هوش هیجانی بر گرایش کارآفرینانه دانشجویان دختر: نقش میانجی سبک شناختی

دوره 13، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 73-92
آصف کریمی؛ احمد رضا قاسمی؛ اسماعیل شعبانی نژاد

14.

تبیین پیشران های خروج موفق استارتاپ ها از شتابدهنده با میانجیگری گرایش کارآفرینانه

دوره 15، شماره 4، اسفند 1401، صفحه 603-612
الهام ایران نژاد پاریزی؛ کامبیز طالبی؛ جهانگیر ید اللهی؛ حمیده رشادت جو

15.

تبیین رابطه گرایش کارآفرینانه و عملکرد سازمانی با میانجی تبادلات اجتماعی از منظر عدالت سازمانی

دوره 6، شماره 3، آذر 1392، صفحه 7-26
محمد ابراهیم سنجقی؛ برزو فرهی بوزنجانی؛ ایمان ظهوریان نادعلی؛ حمید درودی

16.

تحلیل الگوی تأثیرگذاری نوآوری بازاریابی بر مزیت رقابتی پایدار از طریق کارآفرینی گرایی

دوره 6، شماره 4، دی 1392، صفحه 113-129
حسین رضائی دولت آبادی؛ زهرا سادات صانعیان

17.

رابطه‌ی گرایش کارآفرینانه‌ی فردی، یادگیری فردی و خلاقیت با عملکرد شغلی کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی استان همدان

دوره 49، شماره 2، تیر 1397، صفحه 263-277
سعید کریمی؛ مریم شاهدوستی

18.

شناخت عوامل موثر بر شدت بین‌المللی سازی کسب‌وکارهای فناور محور ایران

دوره 16، شماره 4، اسفند 1402، صفحه 165-185
ابوالقاسم عربیون؛ الهه حسینی؛ مهدی آزاد

19.

شناسایی تاثیر گرایش کارآفرینانه و عوامل سازمانی بر عملکرد کسب‌وکار (مورد مطالعه: شرکت‌های فنی تابعه‌ی شرکت ملی نفت ایران)

دوره 6، شماره 3، آذر 1392، صفحه 125-143
علی داوری؛ سعید شهباز مرادی

20.

طراحی الگوی شکل‌گیری گرایش کارآفرینانه بین‌الملل (مورد مطالعه: کسب‌وکارهای منتخب ایران)

دوره 15، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 363-380
ندا مقدم؛ بابک ضیاء؛ سید مجتبی سجادی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب