1.

بررسی اثر ویژگی‎های کمیته حسابرسی بر افشای مسئولیت اجتماعی شرکت‎ها

دوره 26، شماره 1، 1398، صفحه 19-38
قدرت اله برزگر؛ محسن حسن نتاج کردی؛ دنیا ملکی

2.

تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد مشتریان و قصد خرید با تأکید بر نقش میانجی رضایت مشتریان

دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 855-902
عباس عباسی؛ زهرا منصورآبادی؛ شهرزاد محمودشاهی

3.

تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر نوآوری محصول با تأکید بر نقش میانجی برند کارفرما (مورد مطالعه: شرکت‌های تولیدی متوسط و بزرگ شهر بوشهر)

دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 722-746
زهرا حاجی زاده؛ ابراهیم رجب پور؛ حیدر احمدی؛ مجید اسماعیل پور

4.

تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر ترجیح برند (مورد مطالعه‌: باشگاه فرهنگی ورزشی انقلاب تهران)

دوره 12، شماره 2، تیر 1399، صفحه 547-563
وجیهه جوانی؛ احسان علمی

5.

توسعۀ مدلی برای سنجش تأثیر مسئولیت اجتماعی و هویت سازمانی بر ارزش ویژۀ برند شرکت (مورد مطالعه: شرکت صنعتی پارس‌خزر)

دوره 7، شماره 3، 1394، صفحه 621-642
محمدرضا خسروی؛ نرگس دل افروز؛ کامبیز شاهرودی؛ بهنام رضایی یوسفی

6.

شناسایی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر کیفیت روابط کارکنان و پیامدهای آن (مطالعۀ موردی: کارکنان شرکت خدمات مهندسی و ساخت کیسون)

دوره 6، شماره 4، دی 1393، صفحه 665-685
هیوا آزور؛ مهدی کاظمی

7.

مسئولیت اجتماعی شرکت و حضور زنان در هیأت مدیره

دوره 20، شماره 3، مهر 1401، صفحه 343-363
نازنین بشیری منش؛ نسرین قدمیاری؛ حدیث احمدی

8.

نقش مسئولیت اجتماعی شرکت ها در تصمیم خرید مصرف کنندگان بازار در حال اشباع شرکت های موادغذایی

دوره 6، شماره 4، دی 1393، صفحه 687-708
رضا اسماعیل پور؛ محمد دوستار؛ شیما سلطانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب