1.

A Cross-Disciplinary Workshop on 3D Modelling: Students’ Design Concepts in the Bottle form Design Task

دوره 3، شماره 2، اسفند 2022، صفحه 201-216
Weishu Yang؛ Henna Lahti؛ Pirita Seitamaa-Hakkarainen

2.

Design Thinking-Based Internship; An Efficient Alternative for Hiring Product Designers

دوره 2، شماره 1، شهریور 2021، صفحه 61-70
Negin Yashmi؛ Elham Momenzade؛ Paria Adibzade؛ Sara Taghipour Anvari؛ Mohammad Saghafi؛ Shabnam Tajbakhsh؛ Kiarash Feridouni؛ Mohammad Sarikhani

3.

Identifying Unspoken Desires and Demands: A Collection of Design Ideas for Living Room Furniture and Zones

دوره 2، شماره 1، شهریور 2021، صفحه 71-84
Esra Bici Nasir

4.

The Vertical Transmutation Knowledge Through Act of Reading Traditional Architecture

دوره 3، شماره 3، مهر 2009، صفحه 359-372

5.

Visual Knowing: A Case-Study of Gigamapping as a Pedagogical Approach

دوره 2، شماره 2، اسفند 2021، صفحه 137-146
Harah Chon

6.

ارائه چارچوب کارآفرینی مبتنی بر طراحی در آموزش مهندسی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 02 اردیبهشت 1403
یسری دائی چیان؛ سیدرضا حجازی؛ علی فرجی؛ جهانگیر ید اللهی فارسی

7.

اهمّیّت بکارگیری دانش تجربی در آموزش معماری (نمونه موردی: روند برنامه درس تمرین‌های معماری در دانشگاه فنی و حرفه‌ای قم)

دوره 21، شماره 3، آذر 1395، صفحه 53-66
مسعود ناری قمی؛ سیّد امیرسعید محمودی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب