1.

The Effect of Leadership Style and Organizational Climate on the Knowledge Management; The Role of Organizational Structure and Social Reaction (Survey about the Mellat Bank Headquarters)

دوره 7، شماره 1، تیر 2015، صفحه 199-216
Hamidreza Yazdani؛ Ali Hamidizadeh؛ Alireza kameli

2.

اثربخشی آموزش مثبت‌اندیشی بر پذیرش و تعامل اجتماعی نوجوانان دختر شهرستان سرپل ذهاب

دوره 13، شماره 4، 1401، صفحه 305-317
جلال مولایی؛ مریم چرامی؛ طیبه شریفی؛ رضا احمدی

3.

اعتباریابی مقیاس سازۀ حق‌به‌شهر (مورد مطالعه: شهروندان بالای 20 سال شهر ماکو)

دوره 15، شماره 2، اسفند 1403، صفحه 371-388
محمد عباس زاده؛ محمدباقر علی زاده اقدم؛ صفر حیاتی؛ ابراهیم حسین پور رندی

4.

بازپژوهی در انگیزه و شیوه اجرای آداب اجتماعی زورخانه با تفحص در تناسب کارکرد و ساختار کالبدی فضایی

دوره 11، شماره 2، بهمن 1400، صفحه 227-252
حسنا ورمقانی

5.

بررسی انگیزه های مرتبط با انجام بازی های ورزشی رایانه ای در بین دانشجویان دانشگاه یزد

دوره 5، شماره 3، آذر 1392، صفحه 99-115
مهربان پارسامهر؛ الهه حدت

6.

تأثیر خشکسالی زاینده‌رود در تعاملات اجتماعی و فضاهای جمعی در اصفهان

دوره 40، شماره 2، تیر 1393، صفحه 481-498
بهنام قاسم زاده؛ موسی پژوهان؛ حسین حاتمی نژاد؛ حسن سجادزاده

7.

تحلیل جایگاه شبکه روابط اجتماعی و عوامل مؤثر بر آن در اندیشه تمدنی مالک بن نبی

دوره 10، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 63-82
محمدعلی کاظم بیگی؛ سعید سالاری

8.

شناسایی ابعاد سرمایة اجتماعی اجتماعات برندی آنلاین با تأکید بر ارزش ویژة برند مشتری‌محور در شرکت‌های مخابراتی کشور عراق

دوره 10، شماره 4، دی 1402، صفحه 327-339
اسامه العیدانی؛ طهمورث حسنقلی پور؛ منوچهر انصاری

9.

طراحی مدل تأثیر جوامع برندی مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی بر شیوه‌های ارزش‌آفرینی، اعتماد و وفاداری به برند

دوره 8، شماره 6، اسفند 1395، صفحه 907-921
الهه حسینی؛ معصومه کلاته سیفری

10.

عوامل انسانی – محیطی مؤثر در طراحی مجموعه های مسکونی

دوره 8، شماره 0، دی 1379
دکتر علیرضا عینی فر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب