1.

An Investigation on the User Behavior in Social Commerce Platforms: A Text Analytics Approach

دوره 12، شماره 4، 2020، صفحه 180-199
Amir Arzy؛ Mohammad Taghi Taghavifard؛ Zohreh Dehdashti Shahrokh؛ Iman Raeesi Vanani

2.

Big Data Quality: From Content to Context

دوره 10، شماره 4، 2018، صفحه 64-71
Ahmad Khalilijafarabad

3.

Graph-Based Extractive Text Summarization Models: A Systematic Review

دوره 14، 5th International Conference of Reliable Information and Communication Technology (IRICT 2020)، 2022، صفحه 184-202
Abdulkadir Abubakar Bichi؛ Pantea Keikhosrokiani؛ Rohayanti Hassan؛ Khalil Almekhlafi

4.

Improving Text Mining Methods in Market Prediction via Prototype Selection Algorithms

دوره 8، شماره 2، مهر 2016، صفحه 415-434
Farzad Niknam؛ Aliakbar Niknafs

5.

Presenting a Text Mining Algorithm to Identify Emotion in Persian Corpus

دوره 10، شماره 2، 2018، صفحه 375-389
Masoud Garshasbi؛ Anahid Rais-Rohani؛ Mohammadreza Kabaranzadeh Ghadim

6.

Text Analytics of Customers on Twitter: Brand Sentiments in Customer Support

دوره 11، شماره 2، 2019، صفحه 43-58
Iman Raeesi Vanani

7.

The Application of Machine Learning Algorithms for Text Mining based on Sentiment Analysis Approach

دوره 10، شماره 2، 2018، صفحه 309-330
Reza Samizade؛ Elnaz Mahmoudi Saeid Abad

8.

The Impact of Persian News on Stock Returns Through Text Mining Techniques

دوره 14، شماره 4، دی 2021، صفحه 799-816
Zahra Azizi؛ Neda Abdolvand؛ Hassan Ghalibaf Asl؛ Saeedeh Rajaee Harandi

9.

Topic Modeling and Classification of Cyberspace Papers Using Text Mining

دوره 2، شماره 1، فروردین 2018، صفحه 103-125
Babak Sohrabi؛ Iman Raeesi Vanani؛ MMohsen Baranizade Shineh

10.

ارزیابی روند‌های توسعه و اجرای سیستم‌های اطلاعاتی در حوزۀ مدیریت منابع انسانی با استفاده از روش‌های متن‌کاوی

دوره 15، شماره 4، دی 1396، صفحه 977-999
بابک سهرابی؛ ایمان رئیسی وانانی؛ احسان عابدین

11.

بررسی صحّت انتساب خوان‌الاخوان به ناصرخسرو قبادیانی

دوره 8، شماره 2، اسفند 1397، صفحه 121-139
احسان رئیسی

12.

تحلیل نظرات کاربران وب سایت های تجارت اجتماعی بر اساس روش های متن کاوی و داده کاوی

دوره 11، شماره 2، مهر 1395، صفحه 163-179
بابک سهرابی؛ ایمان رئیسی وانانی؛ فرشته خداپرست

13.

شناسایی عناصر سازنده «ارزش پیشنهادی به مشتری» و تأثیر آنها بر رضایت مشتری با استفاده از تحلیل احساسات بر مبنای متن‌کاوی

دوره 12، شماره 4، 1399، صفحه 1092-1116
سید محسن موسوی؛ سید فتح اله امیری عقدایی



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.