1.

بررسی میزان رویت پژوهشگران ایرانی در شبکه‏های اجتماعی: موردکاوی اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران

دوره 49، شماره 3، مهر 1394، صفحه 321-337
حمیده اسدی؛ نادر نقشینه؛ مریم نظری

2.

پیشایندها و پیامدهای نگرش دانشجویان نسبت به تبلیغات رسانه‌های اجتماعی در دانشگاه سمنان

دوره 13، شماره 1، شهریور 1397، صفحه 1-21
عادل آذر؛ هوشمند باقری قره بلاغ؛ محمد کشاورز

3.

تأثیر رسانه اجتماعی بر نیات رفتاری و هم آفرینی ارزش برند در شرایط کرونایی مطالعه موردی: گردشگران شهر اصفهان

دوره 8، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 1-12
ناصر سیف اللهی؛ عادله دهقانی قهنویه

4.

تأثیر رویدادهای گردشگری بر انتخاب مقصد با نقش میانجی‌گری رسانه اجتماعی

دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 30-52
آیدین سلام زاده؛ مهدی تاج پور؛ الهه حسینی

5.

تحلیل نظرات کاربران وب سایت های تجارت اجتماعی بر اساس روش های متن کاوی و داده کاوی

دوره 11، شماره 2، مهر 1395، صفحه 163-179
بابک سهرابی؛ ایمان رئیسی وانانی؛ فرشته خداپرست

6.

شناسایی نقش های رسانه در توسعه ورزش با رویکرد فراترکیب

دوره 14، شماره 3، آبان 1401
مهرداد احمدی؛ ماریا ذوالفقاری

7.

طراحی الگوی جمع‌سپاری ایده‌های نوآورانه بر بستر رسانه‌های اجتماعی در ایران (مورد مطالعه: صنعت بیمه)

دوره 7، شماره 1، خرداد 1400، صفحه 59-78
غلامرضا جندقی؛ اعظم میرزمانی؛ هدی خان محمدی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.