کلیدواژه‌ها = کارآفرینی
تعداد مقالات: 157

1

-

دوره 1، شماره 1، تابستان 2007

2

Designing a Conceptual Framework for Organizational Entrepreneurship in the Public Sector in Iran

دوره 7، شماره 2، پاییز 2014، صفحه 365-390
Mehdi Yazdanshenas

3

The Status of Entrepreneurship Support Agencies (ESAs) in Lagos State, Nigeria

دوره 10، شماره 4، زمستان 2017، صفحه 853-881
Lawal Abdulazeez Abioye؛ Akingbade Waidi Adeniyi؛ Williams Babatunde Mustapha

4

آثار جهانی‌شدن و تجارت بین‌الملل بر توسعه‌ی کارآفرینی (مطالعه موردی: کشورهای OECD)

دوره 3، شماره 3، پاییز 1389، صفحه 37-45
سید کمیل طیبی؛ مریم فخری

5

اثر کارآفرینی و توسعه‌ی بنگاه‏های کوچک و متوسط بر اشتغال: تجربه‌ی چند کشور منتخب در حال توسعه

دوره 5، شماره 2، تابستان 1391، صفحه 145-164
فریبا السادات عقیلی؛ سیدکمیل طیبی؛ زهرا زمانی؛ نسرین ابراهیمی

6

اثرگذاری راهبرد رقابتی اولیه بر رشد بنگاه‌های جدید در صنعت نرم‌افزار ایران

دوره 3، شماره 3، پاییز 1389، صفحه 81-102
علی کرمانشاه؛ حسین صامعی

7

ارایه‌ی چارچوب ادراکی مناسب از کارآفرینی در بخش دولتی

دوره 2، شماره 1، بهار 1388، صفحه 35-60
علی جهانگیری؛ محمدحسن مبارکی

8

ارائه الگوی آموزشی توسعه توانمندی‌های کارآفرینانه در دانش-آموزان با میانجی‌گری ویژگی‌های شخصیتی

دوره 11، شماره 1، بهار 1397، صفحه 101-120
کاظم عسکری فر؛ ابوالقاسم ابراهیمی؛ سید مسلم علوی

9

ارائه مدل کارآفرینی فناورانه در شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک‌های علم و فناوری: رویکرد کیفی

دوره 6، شماره 1، بهار 1393، صفحه 85-108
قاسم رمضان پور نرگسی؛ غلامرضا طالقانی؛ سمیه رمضانپور نرگسی؛ علی غفاری

10

ارتقای کارآفرینی؛ تحلیلی بر نقش شاخص‌های مدل فرهنگی گلوب (GLOBE)

دوره 5، شماره 2، تابستان 1391، صفحه 125-144
علی‌اصغر فانی؛ جبار باباشاهی؛ مهدی افخمی اردکانی؛ محسن ابراهیمی

11

ارزیابی روش‌های پژوهش کارآفرینی در کشور و پیشنهادهایی برای پژوهش‌های آینده

دوره 4، شماره 3، پاییز 1390، صفحه 185-204
یوسف وکیلی؛ محسن انصاری

12

ارزیابی شاخص های دانشگاه کارآفرین در دانشگاه مازندران بر اساس روش فازی

دوره 7، شماره 2، تابستان 1393، صفحه 369-388
حسین صمدی میارکلائی؛ حسنعلی آقاجانی؛ حمزه صمدی میارکلائی

13

ارزیابی شایستگی‌های کارآفرینان روستایی شهرستان کرمانشاه و شناسایی عوامل مؤثر بر آن

دوره 6، شماره 3، پاییز 1394، صفحه 459-482
بهروز راسخی؛ رضوان قمبرعلی؛ امیرحسین علی بیگی

14

ارزیابی ظرفیت های نواحی روستایی جهت توسعه کارآفرینی و توانمندسازی روستاییان مطالعه موردی: روستاهای بخش بخش شال شهرستان بوئین زهرا

دوره 4، شماره 4، زمستان 1392، صفحه 715-748
حسین فراهانی؛ سمیرا حاجی حسینی

15

ارزیابی عوامل مؤثر بر پذیرش نوآوری در بین کارآفرینان روستایی (مطالعۀ موردی: دهستان سولقان)

دوره 49، شماره 4، زمستان 1396، صفحه 917-934
فضیله خانی؛ سمیه سادات موسوی

16

ارزیابی قابلیت‌های کارآفرینی دانشجویان؛ بازاندیشی در مأموریت‌های برنامه‌ی درسی آموزش عالی

دوره 6، شماره 1، بهار 1392، صفحه 145-164
محمد امینی؛ محمدرضا تمنایی‌فر؛ صدیقه غلامی علوی

17

ارکان و ویژگی‌های نظام پژوهشی کارآمد در حوزه‌ی علوم دین و معارف اسلامی

دوره 5، شماره 5، زمستان 1385
حسین خنیفر

18

آسیب‌شناسی اخلاقی کارآفرینی و توسعة کسب‌وکار: رویکردی پدیدارشناسانه

دوره 7، شماره 4، زمستان 1393، صفحه 589-611
محمدشریف شریف زاده؛ غلامحسین عبدالله زاده؛ ابوالقاسم عربیون

19

الگوی توسعۀ کارآفرینی اکوتوریسم در مناطق روستایی (مطالعۀ موردی: روددره های گردشگری استان تهران)

دوره 46، شماره 2، تابستان 1393، صفحه 273-292
حمدالله سجاسی قیداری؛ عبدالرضا رکن الدین افتخاری؛ مهدی پورطاهری؛ عادل آذر

20

الگو‌سازی ساختار ارتباطات تعاملی مؤلفه های کسب‌وکارهای کارآفرینانۀ برتر نوپا با رویکرد الگوسازی ساختاری- تفسیری

دوره 12، شماره 3، پاییز 1393، صفحه 439-460
قنبر محمدی الیاسی؛ محسن انصاری

21

آموزش کارآفرینی درکسب و کارهای کوچک و متوسط ایران: نیازها و راهکارها

دوره 1، شماره 1، پاییز 1387، صفحه 205-445
سیدمحمد مقیمی؛ محمود احمدپور داریانی

22

انگیزه‌های کارآفرینی زنان و مردان در بخش صنعت: شباهت‌ها وتفاوت‌ها

دوره 11، شماره 1، بهار 1392، صفحه 83-100
زهرا آراستی؛ احمد کنعانی؛ نویساسادات سیدقاسمی

23

اهداف، باور ها و فرآیند تصمیم گیری فرشتگان کسب و کار

دوره 11، شماره 3، پاییز 1397، صفحه 561-850
سید علیرضا هاشمی نکو؛ محمد حسن مبارکی؛ علی رضاییان؛ نرگس ایمانی پور

24

بازاریابی کارآفرینانه کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعت فناوری اطلاعات با رویکرد نظریه زمینه ای کلاسیک

دوره 7، شماره 1، بهار 1394، صفحه 101-125
سیدرضا سیدجوادین؛ سیدمحمد مقیمی؛ نادر سیدامیری

25

برانگیختن شور کارآفرینی در میان دانشجویان کشاورزی از طریق الگوی نقش (مورد مطالعه: پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران)

دوره 46، شماره 2، تابستان 1394، صفحه 247-253
امیر علم بیگی؛ شهلا اقاپور؛ محمد رضا اکبری

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 صفحه بعد آخرین صفحه


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.