1.

بررسی نقش آمیخته بازاریابی در قدرت و تجربه برند پوشاک ورزشی ایران

دوره 14، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 234-217
رضا حیدری؛ امین دهقان قهفرخی؛ داود مودی؛ محمد کمالی

2.

تبیین پیشایندهای قصد خرید محصولات کشاورزی ارگانیک با تمرکز بر نقش تصویر فروشگاهی (مورد مطالعه: فروشگاه بیونشان)

دوره 51، شماره 3، مهر 1399، صفحه 513-530
مصطفی زندی نسب؛ سید محمدباقر جعفری؛ مهدی فرمانی

3.

تحلیل اجتماعی عادت مصرف انرژی با تأکید بر مصرف گاز خانگی

دوره 9، شماره 2، تیر 1399، صفحه 291-313
زهرا پازوکی نژاد؛ صادق صالحی؛ حسین محمودی؛ علی اصغر فیروزجائیان

4.

روستا دَرِ- قدرت و دَر- قدرت؛ دیرینه‌شناسی روابط شهر و روستا در ایران

دوره 11، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 766-779
ابوالفضل زارعی؛ حمید شایان؛ جعفر جوان؛ حمدا... سجاسی قیداری؛ امیدعلی خوارزمی

5.

واکاوی رفتار خرید مصرف‌کنندگان در مورد کاهش ضایعات محصولات کشاورزی (مورد مطالعه: میادین میوه و تره‌بار شهر تهران)

دوره 49، شماره 1، اردیبهشت 1397، صفحه 75-92
فرهاد خسروانی؛ غلام‌رضا پزشکی راد؛ همایون فرهادیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب