1.

Outsourcing the Services of Sports Facilities: A Marketing Approach

دوره 15، شماره 3، مهر 2022، صفحه 649-661
Behzad Izadi؛ Mohammadsiamak Rezagholi؛ Ali Saberi

2.

بررسی نقش آمیخته بازاریابی در قدرت و تجربه برند پوشاک ورزشی ایران

دوره 14، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 234-217
رضا حیدری؛ امین دهقان قهفرخی؛ داود مودی؛ محمد کمالی

3.

تأثیر آمیخته بازاریابی دیجیتال بر تمایلات رفتاری مشتریان فروشگاههای ورزشی با نقش واسطه ای کیفیت ارتباط با مشتری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 29 فروردین 1402
مجید کاوند؛ فرناز فخری؛ فریبا عسکریان

4.

طراحی مدل آمیخته بازاریابی اینترنتی صنعت ورزش

دوره 14، شماره 2، مرداد 1401، صفحه 212-195
رسول طریقی؛ فرشته شیردل شهمیری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب