1.

Investigating Effective Factors in Attracting Customers of Sports Venues by Combining Marketing and New Technologies

دوره 8، شماره 2، مهر 2024، صفحه 265-284
Mohammad saeid Kiani؛ Leila Nazari

2.

Outsourcing the Services of Sports Facilities: A Marketing Approach

دوره 15، شماره 3، مهر 2022، صفحه 649-661
Behzad Izadi؛ Mohammadsiamak Rezagholi؛ Ali Saberi

3.

امکان‌سنجی اجرای سیستم هوشمند تحلیل فواید سرمایة اجتماعی در بازاریابی ورزشی و افزایش کیفیت خدمات

دوره 12، شماره 2، تیر 1404، صفحه 147-169
علی ذاکریان؛ علی صابری؛ محمد حسینی؛ جواد شفیعی ده آبادی

4.

بررسی نقش آمیخته بازاریابی در قدرت و تجربه برند پوشاک ورزشی ایران

دوره 14، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 234-217
رضا حیدری؛ امین دهقان قهفرخی؛ داود مودی؛ محمد کمالی

5.

تأثیر آمیخته بازاریابی دیجیتال بر تمایلات رفتاری مشتریان فروشگاههای ورزشی با نقش واسطه ای کیفیت ارتباط با مشتری

دوره 16، شماره 3، مهر 1403، صفحه 116-98
مجید کاوند؛ فرناز فخری؛ فریبا عسکریان

6.

طراحی مدل آمیخته بازاریابی اینترنتی صنعت ورزش

دوره 14، شماره 2، مرداد 1401، صفحه 212-195
رسول طریقی؛ فرشته شیردل شهمیری





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب