1.

اثرگذاری طیف‌های رنگ روی احساسات کاربران فضای مسکونی و تأثیرگذاری ترجیح رنگ در آن

دوره 27، شماره 4، دی 1401، صفحه 5-16
رامتین خلعتبری زمانپور؛ حامد مظاهریان؛ کتایون تقی زاده

2.

اندازه‌گیری شاخص ترس و طمع در بازار سهام: شواهدی از بورس اوراق بهادار تهران

دوره 26، شماره 2، 1403، صفحه 397-414
مجتبی رستمی نوروزآباد؛ علی گل‌بابائی پاسندی؛ میلاد شهرازی؛ سمیه اسفندیاری

3.

بررسی نگرش جوامع محلی نسبت به تعارضات انسان-خرس قهوه‌ای در استان فارس و راهکارهای مؤثر برای کاهش تعارض

دوره 76، شماره 2، تیر 1402، صفحه 311-323
رسول خسروی؛ فاطمه نجابت؛ علیرضا محمدی

4.

تحلیل اجتماعی ابراز احساسات الهی در قرآن کریم به‌مثابه الگویی برای کنش اجتماعی انسان باورمند

دوره 14، شماره 2، تیر 1403، صفحه 82-98
سید هادی ساجدی

5.

چگونگی درک زمان –فضا (با نگاهی به بوف کور صادق هدایت )

دوره 14، شماره 1، شهریور 1403، صفحه 1-22
فاطمه خضری پورقرایی؛ ابراهیم فیاض

6.

مدل سازی تأثیرزیبایی و دسترسی اماکن ورزشی بر روی نیات رفتاری مشتریان از طریق متغیر میانجی احساسات (مطالعه موردی: استخرهای شهر تبریز)

دوره 11، شماره 4، دی 1398، صفحه 855-870
میرداوود حسینی؛ میرمحمد کاشف؛ علی صفرپور؛ سجاد پاشایی

7.

نسبت «دین» با «معنای زندگی» و «آلام وجودی» از نگاه ویلیام جیمز

دوره 16، شماره 4، دی 1398، صفحه 613-630
مهدی معالی؛ علی‌اکبر عبدل‌آبادی





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب