1.

A Study on the Effect of Perceived Security on the Trust of Female Customers in the Internet Banking: (A Survey of the SADERAT BANK in Semnan)

دوره 4، شماره 13، فروردین 2013، صفحه 71-88
Hosein Damghanian؛ Mohammad Ali Siahsarani Kojuri

2.

Identifying and Studying the Factors Affecting E-loyalty of Pioneer Banking Services Users (Private and Governmental Banking)

دوره 6، شماره 2، مهر 2014، صفحه 251-266
Ali Asghar Sadeghi Moghadam؛ Mohammad Norozi؛ Javad Jamshidpur؛ Ali Asghar Anvary Rostami

3.

Providing a Conceptual Model for Identifying Key Factors Affecting Internet Banking Systems Quality (Case Study: Mellat Bank)

دوره 5، شماره 1، تیر 2013، صفحه 19-36
Ali Divandar؛ Ehsan Abedi؛ Mohammad reza Nasserzadeh S

4.

Segmentation of Internet Banking Users Based on Expectations: A Data Mining Approach

دوره 6، شماره 3، دی 2014، صفحه 419-434
Shahriar Azizi؛ Vahid Hossein Abadi؛ Mohammad Balaghi Inanlou

5.

بررسی عوامل موثر بر قصد استفاده مشتریان از خدمات بانکداری اینترنتی (مطالعه موردی بانک سامان)

دوره 18، شماره 3، شهریور 1384
سید رضا سید جوادین؛ شمسی یزدانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب