1.

A New Approach to Customer Segmentation in the Fixed-line Telecom Using RFM Model

دوره 48، شماره 1، تیر 2014، صفحه 23-36
F. Isvand؛ M. Hosseini

2.

Providing a New Approach for Segmenting Customers Based on Their Purchasing Behavior Change over Time in Electronic Business

دوره 9، شماره 2، 2017، صفحه 277-300
Samira KHodabandehlou؛ Mahmoud Zivari Rahman

3.

بخش‌بندی مشتریان صنایع تولید و پخش کالاهای پرگردش بر اساس مدل بهبود‌یافته RFM (مطالعه موردی: شرکت گلستان)

دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 23-42
وحید برادران؛ محمد بیگلری

4.

سنجش ارزش دوره زندگی مشتری (CLV) بر اساس مدل RFM

دوره 14، شماره 1، شهریور 1386
بابک سهرابی؛ امیر خانلری

5.

شناسایی و اولویت‏‏بندی مشتریان کلیدی بر مبنای ارزش دورۀ عمر آنها با استفاده از مدل آر. اف. ام. (مطالعۀ موردی: شرکت مخابرات استان قم)

دوره 8، شماره 2، 1395، صفحه 461-478
مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ عظیم زارعی؛ زاهده حاجیلو

6.

مدل‎سازی ترکیبی Pareto/NBD و RFM موزون فازی به‎منظور بخش‌بندی مشتریان در روابط غیرقراردادی

دوره 6، شماره 3، مهر 1393، صفحه 417-440
امیر البدوی؛ اشرف نوروزی؛ محمدمهدی سپهری؛ محمد رضا امین ناصری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب