1.

ارزشگذاری اقتصادی محصولات ارگانیک، کاربرد رهیافت ترجیحات اظهارشده (مطالعه موردی: گوجه ارگانیک دشت مَرغاب)

دوره 47، شماره 2، شهریور 1395، صفحه 325-334
احمد فتاحی؛ محمد هاشمی

2.

ارزیابی ترجیحات حسی موثر بر حس مکان کاربران در بازار تبریز- ایران

دوره 11، شماره 3، آبان 1402، صفحه 161-187
نادیا خندانی؛ حبیب شاه حسینی؛ محمد رضا پاکدل فرد؛ حسن ستاری ساربانقلی

3.

ارزیابی کیفیت مقصد گردشگری مرکز شهر تهران مطالعه موردی: بازار بزرگ، منطقه 12 تهران

دوره 7، شماره 3، آبان 1399، صفحه 35-50
زهرا اسدی پیمان؛ جمیله توکلی نیا؛ محمدتقی رضویان؛ مرتضی قورچی

4.

بازآفرینی شهرستان رشیدی

دوره 11، شماره 11، تیر 1381
مهندس احمد سعیدنیا

5.

بازار به مثابه میدان: تحلیل بوردیویی بازار با تاکید بر بازار سنتی تهران

دوره 22، شماره 1، شهریور 1394، صفحه 9-34
غلامرضا جمشیدیها؛ عبدالحسین کلانتری؛ روح الله نصرتی

6.

بررسی تجارت داخلی چوب‌های صنوبر ایران

دوره 61، شماره 1، فروردین 1388
علی بیات‌کشکولی؛ سعید امیری؛ آرزو سلطانی؛ مهدی فائزی‌پور؛ کاظم دوست‌حسینی

7.

بررسی سرمی و مولکولی شیوع آنفلوانزای پرندگان تحت تیپ H9N2 در بازارهای زنده فروشی پرندگان در سال 1395

دوره 75، شماره 4، دی 1399، صفحه 399-406
محمد حسین فلاح مهرآبادی؛ عبدالحمید شوشتری؛ فرشاد تهرانی؛ نجمه معتمد؛ بهرام حائریان؛ آرش قلیان چی لنگرودی؛ سیدعلی غفوری؛ سعید امیرحاجلو

8.

بررسی کیفیت نفوذپذیری لبه بر تامین امنیت فضا (نمونه موردی: تحلیل فضایی ساختار تیمچه در بازارهای سنتی ایران)

دوره 23، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 41-54
علی اکبر حیدری؛ یعقوب پیوسته گر؛ مریم کیایی

9.

بررسی نقش آفلاتوکسین در بی ثباتی بازار پسته و محاسبه تمایل به پرداخت جهت کاهش آلودگی

2-41، شماره 2، شهریور 1389، صفحه 159-169
محمد عبداللهی عزت آبادی

10.

بنیادهای سازمان حسبه از آغاز تا پایان دورة اموی

دوره 71، شماره 0، تیر 1381
احمد بادکوبة هزاوه

11.

پیش‌بینی ارزش بازار بازیکنان فوتبال ایران با استفاده از تکنیک‌های مدلسازی خطی

دوره 14، شماره 3، آبان 1401، صفحه 103-89
سعید محمودی زاد آذری؛ محمد احسانی؛ رسول نظری؛ رسول نوروزی سید حسینی

12.

تأمّلی بر رابطة بازار با روحانیت شیعه در عراق

دوره 1، شماره 2، اسفند 1388، صفحه 71-86
سجّاد دادفر

13.

تأملی در مردم شناسی فرهنگی بازار و مسکن شهر قزوین

دوره 17، شماره 17، تیر 1380
اصغر عسکری خانقاه

14.

تحلیل «تحلیل اقتصادی حقوق»

دوره 4، شماره 2، بهمن 1392، صفحه 1-17
مسلم آقایی طوق

15.

تحلیل کارکردهای اقتصادی بازار تبریز و حوزة نفوذ آن

دوره 43، شماره 1، اردیبهشت 1390، صفحه 133-152
نفیسه مرصوصی؛ محمد باقر خانی

16.

تعامل مفهومی و مصداقی بازار و نابازار در کالبد قاعدۀ حقوقی رقابت

دوره 6، شماره 2، مهر 1394، صفحه 413-441
محمود باقری؛ محمد صادقی

17.

تمایزبخشی حوزه‌های تحلیلی توسعه: هفت حوزة تحلیلی در پاسخ به چرایی توسعه‌یافتگی کشورها

دوره 44، شماره 3، مهر 1393، صفحه 527-546
سعید عطار

18.

رهیافتی حاصل از شناخت شهر سنتی به منظور ارائه الگوی مداخله در بافت (مطالعه موردی: اردبیل)

دوره 1، شماره 38، تیر 1388، صفحه 73-84
مجتبی رضازاده اردبیلی؛ لیلا پیغامی

19.

عوامل مؤثر بر گردشگری مکان‌های تاریخی شهری (مطالعۀ موردی: بازار تاریخی کلانشهر تبریز)

دوره 1، شماره 1، دی 1393، صفحه 63-78
راضیه تیموری؛ فریبا کرمی؛ زینب تیموری؛ امین صفدری

20.

کاربردهای GIS در بهبود و توسعة کسب‌وکار شهری

دوره 51، شماره 3، مهر 1398، صفحه 765-781
محمدرضا جلوخانی نیارکی؛ نرجس محمودی وانعلیا؛ محمد کریمی فیروزجایی

21.

مدیریت منابع مشاع؛ دیدگاه‌های نظری و تجربه‌های عملی

دوره 8، شماره 3، 1401، صفحه 129-145
حجت کاظمی؛ سوسن نوربخش

22.

مروری انتقادی بر تحقیقات جامعه‌شناسی بازار در ایران: در جست‌وجوی حک‌شدگی

دوره 7، شماره 1، فروردین 1397، صفحه 53-82
سمیه ورشوی؛ علی یوسفی؛ حسین اکبری؛ احمد رضا اصغرپور ماسوله

23.

مطالعۀ جامعه‌شناختی گسترش بازار داروهای هورمونی در ایران

دوره 10، شماره 2، تیر 1400، صفحه 345-377
محمد توکل؛ ایدا نوابی

24.

مکانیسم بازار و قدرت بر شهر: فرودست‌سازی به مدد سلب مالکیت از شهروندان

دوره 30، شماره 2، بهمن 1402، صفحه 165-184
کیهان صفری

25.

موقعیت مساجد جامع و ارتباط آن‌ها با سایر فضاهای مهم در شهرهای تاریخی

دوره 48، شماره 2، تیر 1395، صفحه 363-376
حسین سلطان زاده

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب