1.

ارزیابی کیفیت مقصد گردشگری مرکز شهر تهران مطالعه موردی: بازار بزرگ، منطقه 12 تهران

دوره 7، شماره 3، پاییز 1399، صفحه 35-50
زهرا اسدی پیمان؛ جمیله توکلی نیا؛ محمدتقی رضویان؛ مرتضی قورچی

2.

ارزشگذاری اقتصادی محصولات ارگانیک، کاربرد رهیافت ترجیحات اظهارشده (مطالعه موردی: گوجه ارگانیک دشت مَرغاب)

دوره 47، شماره 2، تابستان 1395، صفحه 325-334
احمد فتاحی؛ محمد هاشمی

3.

بازار به مثابه میدان: تحلیل بوردیویی بازار با تاکید بر بازار سنتی تهران

دوره 22، شماره 1، تابستان 1394، صفحه 9-34
غلامرضا جمشیدیها؛ عبدالحسین کلانتری؛ روح الله نصرتی

4.

بازآفرینی شهرستان رشیدی

دوره 11، شماره 11، تابستان 1381
مهندس احمد سعیدنیا

5.

بررسی تجارت داخلی چوب‌های صنوبر ایران

دوره 61، شماره 1، بهار 1388
علی بیات‌کشکولی؛ سعید امیری؛ آرزو سلطانی؛ مهدی فائزی‌پور؛ کاظم دوست‌حسینی

6.

بررسی سرمی و مولکولی شیوع آنفلوانزای پرندگان تحت تیپ H9N2 در بازارهای زنده فروشی پرندگان در سال 1395

دوره 75، شماره 4، زمستان 1399، صفحه 399-406
محمد حسین فلاح مهرآبادی؛ عبدالحمید شوشتری؛ فرشاد تهرانی؛ نجمه معتمد؛ بهرام حائریان؛ آرش قلیان چی لنگرودی؛ سیدعلی غفوری؛ سعید امیرحاجلو

7.

بررسی کیفیت نفوذپذیری لبه بر تامین امنیت فضا (نمونه موردی: تحلیل فضایی ساختار تیمچه در بازارهای سنتی ایران)

دوره 23، شماره 1، بهار 1397، صفحه 41-54
علی اکبر حیدری؛ یعقوب پیوسته گر؛ مریم کیایی

8.

بررسی نقش آفلاتوکسین در بی ثباتی بازار پسته و محاسبه تمایل به پرداخت جهت کاهش آلودگی

2-41، شماره 2، تابستان 1389، صفحه 159-169
محمد عبداللهی عزت آبادی

9.

بنیادهای سازمان حسبه از آغاز تا پایان دورة اموی

دوره 71، شماره 0، تابستان 1381
احمد بادکوبة هزاوه

10.

تأمّلی بر رابطة بازار با روحانیت شیعه در عراق

دوره 1، شماره 2، زمستان 1388، صفحه 71-86
سجّاد دادفر

11.

تأملی در مردم شناسی فرهنگی بازار و مسکن شهر قزوین

دوره 17، شماره 17، تابستان 1380
اصغر عسکری خانقاه

12.

تحلیل «تحلیل اقتصادی حقوق»

دوره 4، شماره 2، زمستان 1392، صفحه 1-17
مسلم آقایی طوق

13.

تحلیل کارکردهای اقتصادی بازار تبریز و حوزة نفوذ آن

43(75، بهار 1390)، شماره 75، بهار 1390، صفحه 133-152
نفیسه مرصوصی؛ محمد باقر خانی

14.

تعامل مفهومی و مصداقی بازار و نابازار در کالبد قاعدۀ حقوقی رقابت

دوره 6، شماره 2، پاییز 1394، صفحه 413-441
محمود باقری؛ محمد صادقی

15.

تمایزبخشی حوزه‌های تحلیلی توسعه: هفت حوزة تحلیلی در پاسخ به چرایی توسعه‌یافتگی کشورها

دوره 44، شماره 3، پاییز 1393، صفحه 527-546
سعید عطار

16.

رهیافتی حاصل از شناخت شهر سنتی به منظور ارائه الگوی مداخله در بافت (مطالعه موردی: اردبیل)

دوره 1، شماره 38، تابستان 1388، صفحه 73-84
مجتبی رضازاده اردبیلی؛ لیلا پیغامی

17.

عوامل مؤثر بر گردشگری مکان‌های تاریخی شهری (مطالعۀ موردی: بازار تاریخی کلانشهر تبریز)

دوره 1، شماره 1، زمستان 1393، صفحه 63-78
راضیه تیموری؛ فریبا کرمی؛ زینب تیموری؛ امین صفدری

18.

کاربردهای GIS در بهبود و توسعة کسب‌وکار شهری

دوره 51، شماره 3، پاییز 1398، صفحه 765-781
محمدرضا جلوخانی نیارکی؛ نرجس محمودی وانعلیا؛ محمد کریمی فیروزجایی

19.

مروری انتقادی بر تحقیقات جامعه‌شناسی بازار در ایران: در جست‌وجوی حک‌شدگی

دوره 7، شماره 1، بهار 1397، صفحه 53-82
سمیه ورشوی؛ علی یوسفی؛ حسین اکبری؛ احمد رضا اصغرپور ماسوله

20.

موقعیت مساجد جامع و ارتباط آن‌ها با سایر فضاهای مهم در شهرهای تاریخی

دوره 48، شماره 2، تابستان 1395، صفحه 363-376
حسین سلطان زاده

21.

نظم بازار؛ مطالعه تطبیقی در حقوق ایران و فرانسه

دوره 3، شماره 1، تابستان 1391، صفحه 73-91
حسن صادقی مقدم؛ سید محمدمهدی غمامی

22.

ورود به بازار کالاها و خدمات مکمل در یک کشور خارجی با وجود اثرات شبکه

دوره 54، شماره 4، زمستان 1398، صفحه 847-873
معصومه پاشا زانوسی؛ کیومرث شهبازی



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.