1.

Antecedents and Consequences of Social Media Adoption in Muslim Community Based Nonprofit Organization

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 30 اردیبهشت 1403
Kezia Arum Sary؛ Syarifah Hudayah

2.

Balancing Interests in the Field of Tourism Based on Digital Marketing Tools

دوره 14، Special Issue: Digitalization of Socio-Economic Processes، آذر 2022، صفحه 59-77
Viktoriia Niziaieva؛ Margaryta Liganenko؛ Irina Muntyan؛ Mykola Ohiienko؛ Mykhailo Goncharenko؛ Olga Nazarenko

3.

Comparative analysis of the moderating effect of structural capital on the relationship between innovation capability and pioneering behaviour in tourism firms

دوره 16، شماره 4، دی 2023، صفحه 959-972
Américo Hurtado-Palomino؛ Bernardo Ramon Dante De la Gala-Velasquez؛ Patricia Pilar Zirena-Bejarano؛ Johan Andre Bustamante Carpio

4.

Covid-19 and Destination Marketing: A Science Mapping and Descriptive Analysis

دوره 16، شماره 4، دی 2023، صفحه 989-1010
Suraj Kushe Shekhar

5.

Digital Logistics in Flow Management in Tourism

دوره 13، Special Issue: Role of ICT in Advancing Business and Management، 2021، صفحه 1-21
Svitlana Bondarenko؛ Valentyna Rusavska؛ Viktoriia Niziaieva؛ Tetiana Manushkina؛ Tetiana Kachanova؛ Ulana Ivaniuk

6.

Digital Marketing in Strategic Management in the Field of the Tourism

دوره 13، Special Issue: Role of ICT in Advancing Business and Management، 2021، صفحه 22-41
Larysa Fedoryshyna؛ Oleksandr Halachenko؛ Alona Ohiienko؛ Andrii Blyznyuk؛ Rafaela Znachek؛ Natalia Tsurkan

7.

Ecological capability evaluation of Ghara-Ghach dam area to establish a tourism region

دوره 21، شماره 2، مهر 2016، صفحه 193-204
S. Amini؛ A. Gandomkar؛ M. Bagheri Bodaghabadi

8.

Identify factors affecting the development and use of electronic services in the tourism industry (studied Ardebil)

دوره 7، شماره 4، دی 2015، صفحه 845-864
Vahide Alipour؛ Mohammad Bashukouh؛ Mitra Shekasteband

9.

Identifying and leveling the effective factors on the development of heritage sports tourism based on Interpretive Structural Modeling Approach (ISM)

دوره 13، شماره 1، فروردین 2021، صفحه 1-19
Reza Heydari؛ Mohammad Keshtidar؛ Seyed Morteza Azimzadeh؛ Mahdi Talebpour؛ Haywantee Ramkissoon

10.

Identifying and Prioritizing Innovative Opportunities for Tourism Investment in Mashhad City

دوره 24، شماره 3، آذر 2020، صفحه 763-791
Fatemeh Rahmani؛ Samane Zangoei؛ Ali Rahnama

11.

National assessment of climate resources for tourism seasonality in Iran using the tourism climate index

دوره 22، شماره 2، اسفند 2017، صفحه 175-186
S. Nasabpour؛ H. Khosravi؛ E. Heydari Alamdarloo

12.

Seasonality in Tourism and Forecasting Foreign Tourist Arrivals in India

دوره 11، شماره 4، بهمن 2018، صفحه 629-658
P. K. Mishra؛ Himanshu B. Rout؛ B. B. Pradhan

13.

The Analysis of Asymmetries in the Nexus between Tourism and Balance of Payments Deficit: An Updated Evidence from Pakistan

دوره 28، شماره 1، تیر 2024، صفحه 1-30
Muhammad Zubair Chishti؛ Babar Hussain

14.

The Impact of Geopolitical Risk, World Economic Policy Uncertainty on Tourism Demand: Evidence from Malaysia

دوره 26، شماره 2، شهریور 2022، صفحه 477-488
Fateh Habibi؛ Ramin Amani

15.

Tourism and Trade in Malaysia: Evidence from Malaysia’s Trading Partners

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 07 اسفند 1402
Fateh Habibi

16.

آسیب شناسی گردشگری روستایی پایدار در مناطق روستایی مبتنی بر رویکرد ذینفعان گردشگری (مورد مطالعه: شهرستان سرعین)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 29 فروردین 1403
بهرام ایمانی؛ جواد معدنی

17.

آینده پژوهی گردشگری ورزشی در ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 22 اسفند 1400
سمانه حقیقت؛ علی صابری؛ قدرت الله باقری راغب؛ غلامرضا خاکساری

18.

اثر اعتبار و درگیری تصویر مقصد شهرهای تاریخی بر شعف گردشگران و طنین برند شهر گردشگری (مورد مطالعه شهر یزد)

دوره 56، شماره 1، فروردین 1403، صفحه 63-78
یزدان شیرمحمدی؛ اسماعیل نصیری؛ مهران شهرستانی

19.

اثر سرمایه فکری بر سرمایه اجتماعی با نقش میانجی‌گری ارزش ویژه برند شهر مقصد اصفهان در زمان اپیدمی کووید 19 (مورد مطالعه شهر اصفهان)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 30 مرداد 1401
یزدان شیرمحمدی؛ اسماعیل نصیری؛ معصومه پنجه پور

20.

اثر سواد جغرافیایی گردشگری راهنمایان تور بر رضایتمندی گردشگران

دوره 52، شماره 4، دی 1399، صفحه 1217-1233
یزدان شیرمحمدی؛ سیداسحاق جلالیان؛ فرزانه عابدی؛ اسماعیل نصیری هند خاله

21.

ادراک در معماری مطالعه موردی سنجش ادراک گردشگران اروپایی از معماری ایرانی- اسلامی شهر اصفهان

دوره 17، شماره 3، مهر 1391، صفحه 41-48
ریحانه بهبودی

22.

ارائه الگوی کاربردی گردشگری هوشمند در مناطق شهری مطالعه موردی: شهر اصفهان

دوره 7، شماره 2، مرداد 1399، صفحه 127-141
زهرا دشت لعلی؛ منصوره علیقلی؛ سید کامران نوربخش

23.

ارائه الگوی مشارکت هم‎آفرینانه در بازار گردشگری

دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 889-904
علیرضا ایرانی؛ علی اکبر فرهنگی؛ محمد رضا مهرگان؛ سپیده ایرانی

24.

ارائه چارچوب سه مرحله‌ای نقش تسهیلگر در توسعه گردشگری پزشکی در شهر اصفهان

دوره 9، شماره 3، آبان 1401، صفحه 47-61
محمد غفاری؛ حسین معینی؛ فاطمه جعفری

25.

ارائه سناریوهای توسعه گردشگری تاب آور و پایدار متکی بر جامعه محلی با رویکرد آینده نگاری: مورد مطالعه تالاب بین المللی فریدونکنار

دوره 52، شماره 4، دی 1400، صفحه 909-922
صدیقه بابازاده خامنه؛ افشین دانه کار؛ امیر علم بیگی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب