1.

An Investigation of the Antecedents of Consumers' Confusion in Purchasing an Outbound Package tour in the City of Isfahan by Fuzzy Delphi Method

دوره 13، شماره 3، مهر 2020، صفحه 527-564
Seyedeh Masoomeh Abdollahi؛ Bahram Ranjbarian؛ Ali Kazemi

2.

Evaluation of Social Media Platforms Using Best-Worst Method and Fuzzy VIKOR Methods: A Case Study of Travel Agency

دوره 13، شماره 4، دی 2020، صفحه 645-672
Ahmet Çalık

3.

ارزیابی شرایط مناسب برای فعالیت شنا در سواحل استان گیلان

دوره 45، شماره 2، شهریور 1392، صفحه 39-54
مهناز عزیز ابراهیم؛ بهلول علیجانی

4.

ارزیابی نقش فناوری اطلاعات در ارتقای صنعت گردشگری جزیرۀ کیش

دوره 4، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 13-34
احمد پوراحمد؛ رحمت الله فرهودی؛ آیدا برادران نیا

5.

ارزش اقتصادی‏- تفرجی دریاچة‏ گهر: رویکرد هزینة سفر منطقه ‏ای

دوره 53، شماره 3، مهر 1400، صفحه 943-955
مهدی زاهد غروی؛ فاطمه صادق پور

6.

آینده نگاری صنعت گردشگری در شهر تهران

دوره 6، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 135-148
علی حسنی؛ معصومه رحیم زاده

7.

بررسی جاذبه‌های گردشگری ادیان توحیدی در کلانشهر تهران جهت توسعه صنعت گردشگری

دوره 6، شماره 2، مرداد 1398، صفحه 151-161
بهار بیشمی؛ مهدی سقایی؛ سارا بهادرخان

8.

بررسی چالش‌های توسعه گردشگری دیجیتال مطالعه موردی: شهر تهران

دوره 8، شماره 3، آبان 1400، صفحه 79-90
زینب قاسم نژاد؛ نسیم مجیدی قهرودی؛ محمدرضا جلیلوند

9.

بررسی رابطه بین عوامل مزیت رقابتی پایدار با رضایت و وفاداری گردشگران (موردمطالعه: گردشگری روستایی استان گلستان)

دوره 10، شماره 3، آذر 1398، صفحه 470-487
سعید بقایی؛ هادی دادخواه

10.

بررسی رابطۀ بین شاخص‌های ذهنی مبتنی‌‌‌بر درک و نگرش جامعۀ محلی و بهبود کیفیت صنعت گردشگری (مورد مطالعه: استان البرز)

دوره 4، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 91-106
حسنعلی فاخر؛ سید احمد حسینی گل افشانی

11.

بررسی مشکلات و موانع توسعه صنعت گردشگری در شهر اصفهان از دیدگاه گردشگران

دوره 7، شماره 4، 1394، صفحه 865-880
محمد حقیقی؛ طاهر روشندل اربطانی؛ علی صالحی

12.

پژوهشی فقهی- حقوقی در الزام حکومتی بر حجاب زنان جهانگرد

دوره 50، شماره 2، اسفند 1396، صفحه 441-464
فاطمه فلاح تفتی

13.

تبیین راهکارهای ارتقای صنعت گردشگری جمهوری اسلامی ایران

دوره 13، شماره 3، آبان 1394، صفحه 925-944
مسلم باقری؛ حسن زارعی متین

14.

تبیین نیروهای پیشران مؤثر بر آینده توسعه صنعت گردشگری در شهرهای مرزی مطالعه موردی: شهر بانه

دوره 7، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 69-87
بختیار عزت پناه

15.

تحلیلی بر جایگاه و سطح تحقق مسئولیت پذیری اجتماعی در صنعت گردشگری (مورد مطالعه: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد)

دوره 4، شماره 3، مهر 1396، صفحه 333-351
میثم شفیعی رودپشتی؛ میرمحمد اسعدی؛ نگار محمدمیرزایی

16.

تحلیل جامعه ‏شناختی تأثیرات صنعت گردشگری بر توسعة منطقه ‏ای استان قزوین (مورد مطالعه: شهرستان قزوین)

دوره 54، شماره 2، اردیبهشت 1401، صفحه 499-524
مریم مافی؛ مصطفی ازکیا؛ غلامرضا لطیفی

17.

رتبه‏ بندی عوامل مؤثر بر انتخاب مکان هدف گردشگری در صنعت گردشگری ایران (با استفاده از مدل دیمتل)

دوره 52، شماره 3، مهر 1399، صفحه 1071-1081
علی چراغعلی خانی؛ عماد رضاعلی؛ سید علی خوش لهجه

18.

سنجش وضعیت پایداری توسعه محلی در کلاردشت با استفاده از یک الگوی راهبردی

دوره 40، شماره 2، اردیبهشت 1387
کورش برارپور

19.

سنجش وضعیت پایداری توسعه محلی در کلاردشت با استفاده از یک الگوی راهبردی

دوره 41، شماره 63، اردیبهشت 1387
کورش برارپور

20.

شناسایی عوامل پیش‏برنده استفاده از تأمین‌ مالی‌ جمعی توسط کارآفرینان (مورد مطالعه: صنعت گردشگری)

دوره 12، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 21-40
هستی چیت سازان؛ ساره کولجی؛ افسانه باقری



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.