1.

ارزیابی نمود نقش اجتماعی زن در سینمای ایران (سال‏ های 1390ـ1396)

دوره 11، شماره 3، مهر 1398، صفحه 309-324
سپیده امیری؛ فتح الله زارع خلیلی

2.

اسطوره فقر در سینمای ایران: تحلیل نشانه‌شناختی فیلم ابد و یک روز

دوره 11، شماره 1، شهریور 1398، صفحه 47-65
ساره امیری؛ محمدرضا مریدی

3.

انعکاس فضای شهری در سینمای نوین ایران

دوره 2، شماره 42، تیر 1389، صفحه 13-24
راضیه رضازاده؛ حمیده فرهمندیان

4.

بازنمایی ابعاد دینداری طبقات اجتماعی در سینمای پس از انقلاب ایران

دوره 9، شماره 4، دی 1399، صفحه 995-1026
پژمان برخورداری؛ سید حسین سراج زاده؛ عبدالمحمد کاظمی پور

5.

بازنمایی جنسیت در پوستر فیلم‏ های پرفروش‏ پنجاه سال اخیر سینمای ایران

دوره 7، شماره 3، مهر 1394، صفحه 295-312
احسان آقابابایی؛ داود زهرانی

6.

بازنمایی جنسیت در سینمای ایران (مورد مطالعه: فیلم سینمایی سعادت‌آباد)

دوره 10، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 213-241
محمدتقی کرمی قهی؛ نجمه گودرزی

7.

بازنمایی دین در سینمای پس از انقلاب؛رابطه با زمینه‌های اجتماعی و دین رسانه‌ای شده

دوره 9، شماره 1، شهریور 1396، صفحه 1-28
علیرضا حسینی پاکدهی؛ سید رضا نقیب‌السادات؛ محسن گودرزی

8.

بازنمایی رفاقت‏های مردانه و دوستی‏های زنانه در ژانر کمدی‌ـ رمانتیک سینمای ایران، تحلیل متن یازده فیلم کمدی‌ـ رمانتیک ایرانی

دوره 5، شماره 3، مهر 1392، صفحه 307-326
حمیدرضا مدقق

9.

بازنمایی روابط درونی خانواده درپنج فیلم سینمای دهۀ 1380 ایران

دوره 8، شماره 2، تیر 1395، صفحه 171-192
احسان آقابابایی؛ مهوش خادم الفقرایی

10.

بررسی نقش و پایگاه اجتماعی زن و مرد در فیلم های دهه هفتاد سینمای ایران

دوره 35، شماره 0، مهر 1387
دکتر وحید قاسمی؛ احسان آقابابایی؛ رضا صمیم

11.

پیوند سینمای ایران با واقعیت (بررسی بازتاب مطالبات سیاسی در سینما بین سال‏های 1374 تا 1384)

دوره 5، شماره 1، شهریور 1392، صفحه 83-102
تقی آزاد ارمکی؛ آرمین امیر؛ سحر فائقی

12.

تابوشکنی، مهم‌ترین راهبرد جذب مخاطب در سینمای ایران

دوره 22، شماره 1، شهریور 1394، صفحه 231-256
عبداله بیچرانلو؛ محمدحسن یادگاری

13.

تبیینِ اجتماعیِ واژگونیِ جنسیت در سینمای مسعود کیمیایی

دوره 15، شماره 2، مرداد 1402، صفحه 283-299
فارس باقری

14.

تبیین هایدگری دوسویه تقابلی مرگ انسانی و هویت بومی در دو فیلم «از کرخه تا راین» و «یک بوس کوچولو»

دوره 15، شماره 1، آذر 1402، صفحه 37-51
محمد آقاسی؛ محمد عاملی

15.

«تجربۀ تهران»: تصویر تهران در فیلم‌های نسل امروز سینمای ایران

دوره 6، شماره 2، تیر 1396، صفحه 169-201
اعظم راودراد؛ بهارک محمودی

16.

تحلیل جامعه‌شناختی مفهوم مرگ در موج نو سینمای ایران

دوره 3، شماره 2، اسفند 1390، صفحه 125-142
نادیا معقولی؛ علی شیخ مهدی؛ حسینعلی قبادی

17.

تحلیل کهن‌الگویی فیلم روبان قرمز (1377) از دیدگاه جین شینودا بولن با محور قرار دادن شخصیت زن فیلم

دوره 11، شماره 3، مهر 1398، صفحه 345-368
فاطمه شاهرودی

18.

تحلیل گفتمان فیلم زندگی مشترک آقای محمودی و بانو با تمرکز بر داغ ننگ ناشی از تقابل سنت و مدرنیته

دوره 8، شماره 4، دی 1395، صفحه 443-452
مهوش خادم الفقرایی؛ مسعود کیانپور

19.

تحول بیانِ تصویری در لحظه‌های‌ گفت و گویی سینمای ایران در دهۀ 1380

دوره 22، شماره 2، مهر 1396، صفحه 103-114
سجاد ستوده؛ احمد الستی؛ محمدجعفر یوسفیان کناری

20.

تماشاگران سینمای ایران و استقبال از فیلم‏های مردم‌‏پسند (مطالعۀ مخاطبان فیلم اخراجی‏‌ها ۲)

دوره 3، شماره 2، اسفند 1390، صفحه 143-162
محمد مهدی مولایی؛ حسین کرمانی

21.

خوانش پسامدرنیستی اسطوره در مرگ یزدگرد

دوره 18، 1(بهار و تابستان1392)، تیر 1392، صفحه 69-77
ابراهیم محمدی؛ مریم افشار

22.

خوانش نسلی زنان از فیلم سینمایی دو زن

دوره 6، شماره 3، مهر 1393، صفحه 297-312
یاسر رستگار؛ احسان آقابابایی

23.

رابط? میان جنسیت کارگردان و نوع شخصیت‌پردازی زن در سینما

دوره 3، دوره 1، شماره 3، آبان 1390، صفحه 75-94
اعظم راودراد؛ بهاره فتح آبادی

24.

زن به‌مثابۀ شخص آندروژن در دو فیلم از سینمای ایران: بررسی فیلم‌های روسری آبی و کافه‌ترانزیت

دوره 10، شماره 3، مهر 1397، صفحه 311-331
بهروز محمودی بختیاری؛ انیس ناصری

25.

زن‏ ستیزی‏ های خیرخواهانه در سینما مطالعة بازنمایی مفهوم «زنان علیه زنان» در سینمای دهة 1390 ایران

دوره 13، شماره 2، تیر 1400، صفحه 183-209
بهارک محمودی؛ ملیکا فراهانی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب