1.

ارزیابی مؤلفه‌های آمیخته بازاریابی (7p) لیگ برتر فوتبال ایران، از دیدگاه مدیران سازمان تربیت بدنی و فدراسیون فوتبال

دوره 2، شماره 5، تابستان 1389، صفحه 5-23
هاشم کوزه چیان؛ محمد احسانی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ سیدعماد حسینی

2.

ارزیابی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های آمیخته بازاریابی تأثیرگذار در توسعه گردشگری روستایی (مطالعه موردی: روستاهای شهرستان فومن)

دوره 8، شماره 3، پاییز 1396، صفحه 470-487
مهدی حسام؛ مهدی چراغی؛ زینب اکبری؛ سمیه رهبان

3.

استراتژی‌های بازاریابی و فروش مناسب در دوران رکود اقتصادی (مطالعه موردی: صنعت کالاهای تندمصرف)

دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 459-484
حامد وارسته؛ جلیل دلخواه؛ حمید رضا یزدانی

4.

بررسی نقش بازاریابی در گردشگری غذا (مطالعه موردی: مدیران هتل‌ها و رستوران‌ها در شهر تبریز)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 19 آبان 1399
ابوالفضل قنبری؛ محمد فاریابی؛ خاطره عبدی

5.

تأثیر آمیخته‎های بازاریابی بر ارزش نام و نشان تجاری شرکت بیمه‎ی کارآفرین

دوره 4، شماره 2، تابستان 1391، صفحه 71-90
سعید صحت؛ حمیده باجمالوی رستمی؛ محبوبه کشکولی

6.

تعیین عوامل مهم در کیفیت بسته های گردشگری ورزشی در کشور

دوره 2، شماره 4، بهار 1389، صفحه 5-25
محمد احسانی؛ افشار هنرور؛ عبدالرضا رکن الدین افتخاری؛ حبیب هنری؛ فیونا جردن

7.

شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در تدوین استراتژی مرچندایزینگ کاراکترهای انیمیشنی در بازار ایران با استفاده از روش نظریه مبنایی

دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 567-582
عظیم زارعی؛ محمد اسدی

8.

طراحی الگوی تأثیر رسانه‌ها بر کیفیت و تنوع خدمات در ارتباطات بازاریابی یکپارچه بانک سپه

دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 845-860
علی آدوسی؛ علی اکبر فرهنگی؛ طهمورث حسنقلی پور؛ رضا نجف بیگی

9.

طراحی مدل آمیخته بازاریابی گردشگری با تاکید بر وفاداری ذینفعان

دوره 6، شماره 1، بهار 1398، صفحه 47-66
محمد حسن نسیمی؛ علی اکبر رضایی؛ حسین وظیغه دوست؛ سید رضا صالحی امیری؛ فاطمه عزیز آبادی فرهانی

10.

ممیزی بازاریابی صنعتی مطالعه‌ی موردی مجموعه شرکت‌های قطعه ساز گروه بهمن

دوره 2، شماره 1، بهار 1389
ابوالفضل معصوم زاده زواره؛ وحید ناصحی‌فر


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.