1.

Developing an Integrated Marketing Mix Based on the Behavior of Industrial Customer: The Case of Behran Oil Company

دوره 16، شماره 2، تیر 2023، صفحه 465-479
Mehdi Habibi؛ Bahram Kheiri؛ Mansoreh Aligholi

2.

ارزیابی مؤلفه‌های آمیخته بازاریابی (7p) لیگ برتر فوتبال ایران، از دیدگاه مدیران سازمان تربیت بدنی و فدراسیون فوتبال

دوره 2، شماره 5، تیر 1389، صفحه 5-23
هاشم کوزه چیان؛ محمد احسانی؛ سید حمید خداداد حسینی؛ سیدعماد حسینی

3.

ارزیابی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های آمیخته بازاریابی تأثیرگذار در توسعه گردشگری روستایی (مطالعه موردی: روستاهای شهرستان فومن)

دوره 8، شماره 3، آبان 1396، صفحه 470-487
مهدی حسام؛ مهدی چراغی؛ زینب اکبری؛ سمیه رهبان

4.

استراتژی‌های بازاریابی و فروش مناسب در دوران رکود اقتصادی (مطالعه موردی: صنعت کالاهای تندمصرف)

دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 459-484
حامد وارسته؛ جلیل دلخواه؛ حمید رضا یزدانی

5.

تأثیر آمیخته‎های بازاریابی بر ارزش نام و نشان تجاری شرکت بیمه‎ی کارآفرین

دوره 4، شماره 2، تیر 1391، صفحه 71-90
سعید صحت؛ حمیده باجمالوی رستمی؛ محبوبه کشکولی

6.

تعیین عوامل مهم در کیفیت بسته های گردشگری ورزشی در کشور

دوره 2، شماره 4، فروردین 1389، صفحه 5-25
محمد احسانی؛ افشار هنرور؛ عبدالرضا رکن الدین افتخاری؛ حبیب هنری؛ فیونا جردن

7.

شناسایی عوامل کلیدی موفقیت در تدوین استراتژی مرچندایزینگ کاراکترهای انیمیشنی در بازار ایران با استفاده از روش نظریه مبنایی

دوره 10، شماره 3، 1397، صفحه 567-582
عظیم زارعی؛ محمد اسدی

8.

طراحی الگوی تأثیر رسانه‌ها بر کیفیت و تنوع خدمات در ارتباطات بازاریابی یکپارچه بانک سپه

دوره 13، شماره 3، 1400، صفحه 845-860
علی آدوسی؛ علی اکبر فرهنگی؛ طهمورث حسنقلی پور؛ رضا نجف بیگی

9.

طراحی مدل آمیخته بازاریابی گردشگری با تاکید بر وفاداری ذینفعان

دوره 6، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 47-66
محمد حسن نسیمی؛ علی اکبر رضایی؛ حسین وظیغه دوست؛ سید رضا صالحی امیری؛ فاطمه عزیز آبادی فرهانی

10.

ممیزی بازاریابی صنعتی مطالعه‌ی موردی مجموعه شرکت‌های قطعه ساز گروه بهمن

دوره 2، شماره 1، فروردین 1389
ابوالفضل معصوم زاده زواره؛ وحید ناصحی‌فر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب