1.

Barriers to Commercialization of Research Findings in Humanities in Iran

دوره 11، شماره 3، آذر 2018، صفحه 487-518
Leila Namdarian؛ Ali Naimi-Sadigh

2.

Identifying and Comparing the Priority of Commercialization Services Required for Growing and Developing Companies Based in Tehran University Science and Technology Park

دوره 10، شماره 4، 2018، صفحه 525-550
Hashem Aghazadeh؛ Meysam Mohammadi؛ Hosein Zadbar

3.

Modeling the Factors Influencing Commercialization of Academic Research Achievements: Mixed Method (Case study: Engineering Faculties of State Universities in Tehran)

دوره 9، شماره 2، 2017، صفحه 265-286
Amin Pazhouhesh

4.

اثر پیوندهای اجتماعی بر ادراک تجاری‌سازی پژوهش‌های علوم ورزشی: نقش میانجی قابلیت پژوهشی دانشجویان

دوره 13، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 481-499
امیر رحیمی؛ محمد احسانی؛ مرجان صفاری؛ رسول نوروزی سیدحسینی

5.

بررسی عوامل مؤثر بر تجاری‌سازی تولیدات کشاورزی در نظام بهره‌برداری خانوادگی شهرستان خلخال

دوره 55، شماره 2، تیر 1403، صفحه 365-377
خلیل کلانتری؛ سیده زهرا مدنی؛ حسین شعبانعلی فمی؛ رسول لوایی آدریانی

6.

بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت شرکت‌های زایشی دانشگاهی (مورد مطالعه: شرکت‌های مستقر در شهرک علمی- تحقیقاتی استان اصفهان)

دوره 8، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 119-137
علی کاظمی؛ علی صفری؛ سهیلا اعرابی

7.

پیش‌بینی ارزش بازار بازیکنان فوتبال ایران با استفاده از تکنیک‌های مدلسازی خطی

دوره 14، شماره 3، آبان 1401، صفحه 103-89
سعید محمودی زاد آذری؛ محمد احسانی؛ رسول نظری؛ رسول نوروزی سید حسینی

8.

تجاری سازی پژوهش های بین‌رشته ای، با تأکید بر بسترسازی توسعة سرمایة اجتماعی در دانشگاه ها

دوره 3، شماره 2، تیر 1395، صفحه 275-296
علیرضا عالی پور؛ ابوطالب مطلبی

9.

تحلیل عاملی عوامل مؤثر بر تجاری‌سازی تحقیقات مدیریت ورزشی

دوره 10، شماره 4، دی 1397، صفحه 595-611
لقمان کشاورز؛ ابوالفضل فراهانی؛ ابوالفضل علیزاده گلریزی

10.

چارچوب تحلیلی تجاری‌سازی علم و فناوری با رویکرد فراترکیب: بررسی ابعاد تحلیل، بازیگران و کارکردها

دوره 14، شماره 3، آذر 1400، صفحه 420-401
فاطمه حسابی؛ شعبان الهی؛ محمد حسن زاده؛ علی شایان

11.

چارچوبی برای تجاری سازی نوآوری‌های دیجیتال در شرکت‎های کارآفرین رسانه‌ای ایران (مطالعه‌ای چند موردی)

دوره 4، شماره 1، فروردین 1391، صفحه 71-88
طاهر روشندل اربطانی؛ سیدمحمد مقیمی؛ محمد قلی میناوند؛ داتیس خواجه ئیان

12.

راهکارهای بهره‌گیری از فناوری‌های نوین برای توسعه ورزش‌های تفریحی: از پایلوت تا تجاری‌سازی

دوره 14، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 351-332
جواد فسنقری؛ رسول نوروزی سید حسینی؛ مرجان صفاری؛ هاشم کوزه چیان

13.

شناسایی عوامل تسهیلﮔﺮ تجاری‌سازی پژوهش‌های دانش مدیریت دولتی

دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 235-262
امیر رضا نریمانی؛ رضا واعظی

14.

طراحی الگوی تجاری‌سازی خدمات کتابخانه‌های دانشگاهی شهر کرمانشاه (مورد مطالعه: خدمات پایگاه‌های اطلاعاتی، کارگاه‌های آموزشی، چکیده‌نویسی و نمایه‌سازی)

دوره 56، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 87-98
ثریا کرمی پاامامی؛ محمود مرادی؛ ویدا صیفوری

15.

طراحی مدل تسهیم درآمدی برای پلتفرم‌های پژوهشی با رویکرد مدل استروالدر

دوره 3، شماره 2، 1403، صفحه 212-230
علی نعیمی صدیق

16.

طراحی نظام ارزیابی عملکرد تجاری‌سازی تحقیق‌های دانشگاهی

دوره 4، شماره 2، شهریور 1390، صفحه 145-164
هادی زارع؛ سیدرضا حجازی

17.

مدل تجاری‌سازی ایده فروش الکترونیک با به‌کارگیری نظریه داده‌بنیاد

دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 335-356
منوچهر انصاری؛ طاهر روشندل اربطانی؛ وحید ناصحی فر؛ صدف پورحسینی






سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب