1.

A CLV-Based Framework to Prioritize Promotion Marketing Strategies: A Case Study of Telecom Industry

دوره 11، شماره 3، آذر 2018، صفحه 437-462
Yaser Nemati؛ Ali Mohaghar؛ Mohammad Hossein Alavidoost؛ Hossein Babazadeh

2.

An assessment Model for Customer Relationship Management Process in Iranian Private-Commercial Banks

دوره 4، شماره 10، تیر 2012، صفحه 41-64
Tahmoures Hasangholi Pour؛ Seyed Reza Seyed Javadin؛ Ahmad Roosta؛ Amir khanlari

3.

Introducing a Novel Model to Determine CLV

دوره 1، شماره 2، تیر 2009
Jafar Razmi؛ Arash Ghanbari

4.

بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با در نظر گرفتن اثرات واسطۀ عوامل سازمانی در بخش خدمات ورزشی هتل‌های ایران

دوره 8، شماره 6، اسفند 1395، صفحه 923-940
فاطمه عبدوی؛ سجاد پاشایی

5.

بررسی نقش آمیختۀ ترفیعات فروش و مدیریت ارتباط با مشتری بر ابعاد ارزش ویژۀ برند در راستای افزایش وفاداری برند

دوره 5، شماره 3، مهر 1392، صفحه 1-18
ابوالقاسم ابراهیمی؛ مجتبی خلیفه؛ مهدی سمیع زاده؛ سید مجتبی حسینی

6.

رویکردی نوین از کاربرد تکینک‌های داده‌کاوی در بررسی عوامل تأثیرگذار بر سطح رضایت‌مندی مشتریان

دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 231-251
محمد نصیری؛ الهام آخوندزاده نوقابی؛ بهروز مینایی بیدگلی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب