1.

Analyzing the Impact of Export Orientations on Export Performance through Innovation and Internationalization: The Mediation-Moderation Model

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 13 دی 1399
Ali Kazemi؛ Alireza Rousta؛ Abdollah Naami

2.

A review on the relationship between university and industry and the effect of significant parameters

دوره 2، شماره 2، پاییز و زمستان 2019، صفحه 163-170
Mir-Michael Mousavi؛ Maryam Azizi-lalabadi؛ Parvin Dehghan

3.

A Survey on Identification & Explanation of Factors Affecting IT Innovation Adoption in Governmental Organizations Using SEM

دوره 5، شماره 4، بهار 2014، صفحه 195-218
Ali Mohammadi؛ Yasser Amiri

4.

Identifying and Prioritizing Innovative Opportunities for Tourism Investment in Mashhad City

دوره 24، شماره 3، پاییز 2020، صفحه 743-762
Fatemeh Rahmani؛ Samane Zangoei؛ Ali Rahnama

5.

Intellectual, Psychological, and Social Capital and Business Innovation: The Moderating Effect of Organizational Culture

دوره 10، شماره 2، تابستان 2017، صفحه 307-333
Hasti Chitsazan؛ Afsaneh Bagheri؛ Amir Yusefi

6.

Iran`s Intra-Industry Trade Based on a Schumpeterian Factor Endowment Model

دوره 14، شماره 1، بهار 2021، صفحه 209-243
Zahra Najafi؛ Majid Sameti؛ Karim Azarbaiejani

7.

Organizational suggestion system in the era of holding by developing an innovative model : the case of bonyade ta avon holding in Iran(an applied model)

دوره 3، شماره 3، بهار 2010، صفحه 5-22
Fereydun Verdinejad؛ Ali Mokhtari Mughari؛ Meysam Ghasemi

8.

Surveying the role of integration between TQM and Technology management in determining Quality and Innovation Performance(Survey around: Product ompanies Located at Markazi Province)

دوره 2، شماره 4، زمستان 2010
Hasan Farsijani؛ Abolfazl Samieineyestani

9.

The Effect of Innovation on International Trade: Selected Medium-High-Technology Industries, Evidence on Iran+3

دوره 21، شماره 1، بهار 2017، صفحه 21-44
Abdollah Ghanbari؛ Marzieh Ahmadi

10.

The impact of technological innovation capabilities on competitive performance of Iranian ICT firms

دوره 9، شماره 4، زمستان 2016، صفحه 855-882
Seyed Mohamad Hadi Razavi؛ Ghasem Ramezanpoor Nargesi؛ Hojatallah Hajihoseini؛ Morteza Akbari

11.

أبونواس بین مطرقة الحکام و سندان التاریخ

دوره 3، شماره 1، تابستان 1390، صفحه 47-67
یوسف هادی¬پور نهزمی

12.

ارائه چارچوبی به منظور شناسایی رفتار اطلاعاتی محققان ایرانی در 8 دانشگاه دولتی تهران

دوره 51، شماره 1، بهار 1396، صفحه 2-2
الناز رفیعی پور؛ محمد اقدسی

13.

ارزیابی اثر میانجی نوآوری و کارآفرینی سازمانی بر رابطه میان فاوا و بهبود عملکرد سازمان ( مطالعه موردی: شهرک صنعتی شماره یک اهواز)

دوره 13، شماره 3، پاییز 1399، صفحه 401-419
رحیم قاسمیه؛ عبدالحسین نیسی؛ یونس حردانی

14.

ارزیابی عوامل مؤثر بر پذیرش نوآوری در بین کارآفرینان روستایی (مطالعۀ موردی: دهستان سولقان)

دوره 49، شماره 4، زمستان 1396، صفحه 917-934
فضیله خانی؛ سمیه سادات موسوی

15.

ارزیابی کارایی نظام ملی نوآوری با استفاده از تحلیل پوششی داده‌های شبکه‌ای

دوره 9، شماره 3، 1396، صفحه 455-474
سلطانعلی شهریاری؛ ساینا لاهیجی

16.

ارکان و ویژگی‌های نظام پژوهشی کارآمد در حوزه‌ی علوم دین و معارف اسلامی

دوره 5، شماره 5، زمستان 1385
حسین خنیفر

17.

آسیب‎شناسی فرایند نوآوری در شرکت‎های ایرانی

دوره 4، شماره 11، پاییز 1391، صفحه 91-104
عباس رستگار؛ غلامرضا طالقانی؛ اسماعیل اقبالی؛ مهدی تاج‎الدین

18.

الگوی بین‌المللی سازی دانشگاه با رویکرد کارآفرینی(مورد مطالعه: دانشگاه های برتر ایران)

دوره 12، شماره 2، تابستان 1398، صفحه 301-320
بابک ضیاء؛ مهران رضوانی؛ محمد حسن مبارکی؛ مهدی تاج پور

19.

اولویت‌بندی کاربردهای اینترنت‌اشیاء در کشاورزی با استفاده از شاخص‌های توسعۀ پایدار

دوره 51، شماره 4، زمستان 1399، صفحه 745-759
ایوب محمدیان؛ جلیل حیدری دهویی؛ علیرضا قربانی

20.

بررسی تأثیر رویکردهای منابع انسانی استراتژیک بر عملکرد کارآفرینانه و نوآورانه در آموزش عالی ایران: موردمطالعۀ دانشگاه‌های شهید بهشتی و تهران

دوره 6، شماره 2، زمستان 1394، صفحه 263-280
آیت سعادت طلب؛ علی یاسینی؛ اسماعیل شیرعلی

21.

بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی بر کارآفرینی زنان در شهر ایلام با توجه به نقش میانجی نوآوری

دوره 2، شماره 3، پاییز 1394، صفحه 415-434
نادر سیدامیری؛ علیرضا کاملی؛ سمیه مرادی؛ هادی واشقانی فراهانی

22.

بررسی رابطة یادگیری سازمانی و عملکرد مالی از طریق فرایند نوآوری در شرکت‌های صنعتی گلپایگان

دوره 6، شماره 4، زمستان 1393، صفحه 773-790
امیر خانلری؛ رضوان سبزه علی

23.

بررسی رابطة بازاریابی کارآفرینانه و عملکرد بازاریابی از طریق نوآوری ( مطالعة موردی: شرکتهای فعال در سه صنعت اتوماسیون صنعتی، مخابرات و ارتباطات، رایانه و تجهیزات دیجیتال)

دوره 6، شماره 4، زمستان 1393، صفحه 809-826
علی صفری؛ راضیه قره باشلونی

24.

بررسی رابطة بین نوآوری و کارآفرینی در فدراسیون های موفق و ناموفق

دوره 5، شماره 16، بهار 1392، صفحه 115-126
محمد حسن طباطبایی؛ محمود گودرزی؛ ابوالفضل فراهانی؛ حسن اسدی

25.

بررسی رابطه فرهنگ سازمانی با نوآوری اعضای هیات علمی دانشکده‏های کشاورزی استان خوزستان

دوره 47، شماره 1، بهار 1395، صفحه 1-12
یوسف حجازی؛ صمد ساکی؛ مسلم سواری

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد آخرین صفحه


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.