1.

A Bibliometric Analysis of Research on Big Data and Its Potential to Value Creation and Capture

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 05 آبان 1400
Saba Abdian؛ Masuomeh Hoseinzadeh Shahri؛ Ameneh Khadivar

2.

The Functions of Human Resources’ Recruitment and Supply at Universities in Transition From the Fourth Generation Based on the Meta-Synthesis Method

دوره 15، شماره 2، تیر 2022، صفحه 381-404
Fahimeh Babaei Nivluei؛ Mohammad Ataei؛ Seyed Mehdi Alvani؛ Naser Hamidi

3.

The Impact of Co-Production on Customer Loyalty in Banking Services: A Case of Saman Bank

دوره 6، شماره 2، مهر 2013، صفحه 105-129
Mirza Hassan Hosseini؛ Vahideh sadat Hosseini

4.

ارزش‌سازی ظرفیت‌های بازاریابی با تأکید بر کارآفرینی محوری و بازارمحوری؛ نقش میانجی نگرش نوآورانه

دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 87-104
مرتضی ملکی مین باش رزگاه؛ غلامرضا امینی خیابانی؛ یحیی خوانساری

5.

طراحی الگوی فرایندی کسب‌وکار باشگاه‌های ورزشی تناسب اندام زنان

دوره 13، شماره 4، بهمن 1400، صفحه 1173-1195
راحله سادات واقفی نظری؛ علیرضا الهی؛ حسین اکبری یزدی

6.

طراحی مدل ارزش آفرینی هویت برند خدماتی با رویکرد کارآفرینی در شرکت های آموزشی

دوره 13، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 501-520
زهراسادات منتظری؛ رضا آقاموسی؛ عبدا... نعامی؛ عادل فاطمی

7.

طراحی و سنجش مقیاس بومی ایجاد ارزش در بانک‎های تجاری کشور

دوره 3، شماره 1، فروردین 1390، صفحه 1-18
هاشم آقازاده؛ مینا مهرنوش

8.

مدل‌سازی کسب مزیت رقابتی در بانکداری الکترونیکی با رویکرد مفهوم‎سازی بنیادی

دوره 11، شماره 1، 1398، صفحه 45-62
محسن نظری؛ مسعود کیماسی؛ احمد قدس الهی

9.

نقش‏‌ بنگاه‌های مادر ایرانی در خلق و تخریب ارزش: مطالعه موردی چندگانه

دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 262-284
محمدعلی فلاح؛ علی حیدری؛ هاشم آقازاده؛ سیدمحمد اعرابی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.