1.

A Model to Identify the Most Effective Business Rule in Information Systems using Rough Set Theory: Study on Loan Business Process

دوره 3، شماره 8، دی 2011، صفحه 19-42
Mohammad Aghdasi؛ Seyed hesameddin Zegordi؛ HamidReza Eskandari؛ Ehsan Malihi

2.

Applying Rough Set Theory and Grey Theory in Multi-attribute Decision Making Methods for the Evaluation and Selection of ERP Systems

دوره 9، شماره 2، 2017، صفحه 217-236
Mohammad Sabet Motlagh؛ Seyed Ali Ayazi

3.

Attribute Reduction in Incomplete Information System based on Rough Set Theory Using Fuzzy Imperialist Competitive Algorithm

دوره 9، شماره 1، 2017، صفحه 123-142
Mohammad Ghanei Ostad؛ Hosein khosravi Mahmoee؛ Majid Abdolrazzagh Nezhad

4.

Desining an Expert System for Analyzing the Energy Consumption Behavior of Employees in Organizations Using Rough Set Theory

دوره 7، شماره 2، مهر 2015، صفحه 363-384
Tooraj Karimi

5.

ارائۀ چارچوبی جدید به‌منظور ارزیابی طرح محصول با به‌کارگیری الگوهای رفتار کیفیتی در شرایط عدم‌قطعیت

دوره 8، شماره 1، 1395، صفحه 137-158
رضا شیخ؛ عفت محمدی

6.

استفاده از یک رویکرد ترکیبی برپایه‎ی شبکه‌های عصبی مصنوعی و نظریه‎ی مجموعه‎ی ناهموار برای مدل‌سازی وفاداری مشتریان به شناسه در صنعت خدمات تلفن همراه

دوره 4، شماره 3، مهر 1391، صفحه 43-64
سید یعقوب حسینی؛ علیرضا ضیایی بیده

7.

به‌کارگیری تئوری مجموعه‌های راف در تحلیل نتایج ممیزی انرژی

دوره 7، شماره 2، تیر 1394، صفحه 365-384
تورج کریمی

8.

تحلیل خطای هاله‏ای رفتار مشتریان با استفاده از شاخص مروجان خالص (NPS) و تئوری مجموعه راف (RST) (مطالعه‌ی موردی: تلفن همراه سونی‏اریکسون)

دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 119-142
عفت محمدی؛ رضا شیخ

9.

طبقه‏ بندی مشتریان و اولویت‏ دهی آن‏ها در کانون تصمیم‏ گیری با رویکرد نظریۀ مجموعۀ راف و نظریۀ اعداد D (مطالعه موردی: تلفن همراه سونی اریکسون)

دوره 7، شماره 1، 1394، صفحه 163-185
عفت محمدی؛ رضا شیخ

10.

قاعده‏مند سازی و پیش‏بینی رفتار مشتریان براساس تئوری مجموعه راف و شاخص قابلیت پذیرش و رد (مطالعه موردی: تلفن همراه سونی‏اریکسون)

دوره 6، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 145-166
عفت محمدی؛ رضا شیخ


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب