1.

Barriers to Commercialization of Research Findings in Humanities in Iran

دوره 11، شماره 3، آذر 2018، صفحه 487-518
Leila Namdarian؛ Ali Naimi-Sadigh

2.

آسیب شناسی فرایند تجاری سازی اختراعات؛ تحلیلی در سه قلمرو مخترع، محیط و اختراع

دوره 6، شماره 4، دی 1392، صفحه 37-55
حبیب زارع؛ مهدی میرجلیلی

3.

اثر پیوندهای اجتماعی بر ادراک تجاری‌سازی پژوهش‌های علوم ورزشی: نقش میانجی قابلیت پژوهشی دانشجویان

دوره 13، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 481-499
امیر رحیمی؛ محمد احسانی؛ مرجان صفاری؛ رسول نوروزی سیدحسینی

4.

الگوی فرآیندی تجاری سازی خدمات در شرکت‏های دانش‏ بنیان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات

دوره 17، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 1-20
زهره دهدشتی شاهرخ؛ محمود محمدیان محمودی‌تبار؛ محمدرضا تقوا؛ حمیدرضا فرج شوشتری‌پور

5.

بحران نظام حل و فصل اختلاف‏ های تجاری بین ‏المللی در فعالیت‏ های فضایی

دوره 12، شماره 2، دی 1400، صفحه 591-610
سید امیرحامد طالبیان؛ سید هادی محمودی

6.

بررسی ارزش زراعی دو رقم لوبیای جدید متقاضی تجاری‌شدن

دوره 25، شماره 3، شهریور 1402، صفحه 633-649
بابک درویشی؛ عنایت رضوانی؛ حسین صادقی؛ مصطفی شاکری؛ حامد نصیری وطن؛ محمد کاوند؛ شمس ا... ینکجه فراهانی؛ مهران شرفی زاد

7.

بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت شرکت‌های زایشی دانشگاهی (مورد مطالعه: شرکت‌های مستقر در شهرک علمی- تحقیقاتی استان اصفهان)

دوره 8، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 119-137
علی کاظمی؛ علی صفری؛ سهیلا اعرابی

8.

بررسی عوامل موثر بر تجاری‌سازی تولیدات کشاورزی در نظام بهره‌برداری خانوادگی شهرستان خلخال

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 13 آذر 1401
خلیل کلانتری؛ سیده زهرا مدنی؛ حسین شعبانعلی فمی؛ رسول لوایی آدریانی

9.

بررسی موانع حرفه‌ای سازی فدراسیون‌های ورزشی کشور

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 19 فروردین 1402
علی صفرپور؛ ابراهیم علی‌دوست قهفرخی؛ مجید جلالی فراهانی؛ افسر جعفری حجین

10.

پیش‌بینی ارزش بازار بازیکنان فوتبال ایران با استفاده از تکنیک‌های مدلسازی خطی

دوره 14، شماره 3، آبان 1401، صفحه 103-89
سعید محمودی زاد آذری؛ محمد احسانی؛ رسول نظری؛ رسول نوروزی سید حسینی

11.

تحلیل چالش های تجاری سازی تحقیقات از دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشکده‌های کشاورزی ایران

دوره 44، شماره 4، دی 1392، صفحه 555-568
محمدتقی انصاری؛ محمدرضا سنجابی

12.

تحلیل عاملی عوامل مؤثر بر تجاری‌سازی تحقیقات مدیریت ورزشی

دوره 10، شماره 4، دی 1397، صفحه 595-611
لقمان کشاورز؛ ابوالفضل فراهانی؛ ابوالفضل علیزاده گلریزی

13.

تحلیل ماتریس اهمیت- عملکرد شرکت های دانش بنیان کشاورزی ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 15 مهر 1402
کبری ارکوازی؛ سید احمدرضا پیش بین؛ یوسف حجازی؛ امیر علم بیگی

14.

چارچوب تحلیلی تجاری‌سازی علم و فناوری با رویکرد فراترکیب: بررسی ابعاد تحلیل، بازیگران و کارکردها

دوره 14، شماره 3، آذر 1400، صفحه 420-401
فاطمه حسابی؛ شعبان الهی؛ محمد حسن زاده؛ علی شایان

15.

چارچوبی برای تجاری سازی نوآوری‌های دیجیتال در شرکت‎های کارآفرین رسانه‌ای ایران (مطالعه‌ای چند موردی)

دوره 4، شماره 1، فروردین 1391، صفحه 71-88
طاهر روشندل اربطانی؛ سیدمحمد مقیمی؛ محمد قلی میناوند؛ داتیس خواجه ئیان

16.

راهکارهای بهره‌گیری از فناوری‌های نوین برای توسعه ورزش‌های تفریحی: از پایلوت تا تجاری‌سازی

دوره 14، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 351-332
جواد فسنقری؛ رسول نوروزی سید حسینی؛ مرجان صفاری؛ هاشم کوزه چیان

17.

ردیابی و ساخت رابطه‌ای فضاهای توسعه اقتصاد نخل‌داری؛ قابلیت تجاری محصول خرما در ناحیه مَکُّران

دوره 10، شماره 3، آذر 1398، صفحه 488-507
هادی راستی؛ حمید برقی؛ سید اسکندر صیدایی؛ فرامرز بریمانی

18.

شناسایی عوامل تسهیلﮔﺮ تجاری‌سازی پژوهش‌های دانش مدیریت دولتی

دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 235-262
امیر رضا نریمانی؛ رضا واعظی

19.

شناسایی و اولویتبندی عوامل سازمانی تجاری‌سازی دانش از طریق روش‌شناسی کیو

دوره 10، شماره 1، خرداد 1396، صفحه 81-100
مهدی خیراندیش؛ الهام تبریزی؛ فرشید خمویی

20.

شناسایی و مقایسه اولویت خدمات تجاری‌سازی مورد نیاز برای شرکت‌های رشدی و توسعه‌ای مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران

دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 525-550
هاشم آقازاده؛ میثم محمدی؛ حسین زادبر

21.

طراحی الگوی تجاری‌سازی خدمات کتابخانه‌های دانشگاهی شهر کرمانشاه (مورد مطالعه: خدمات پایگاه‌های اطلاعاتی، کارگاه‌های آموزشی، چکیده‌نویسی و نمایه‌سازی)

دوره 56، شماره 1، فروردین 1401، صفحه 87-98
ثریا کرمی پاامامی؛ محمود مرادی؛ ویدا صیفوری

22.

مدل تجاری‌سازی ایده فروش الکترونیک با به‌کارگیری نظریه داده‌بنیاد

دوره 12، شماره 2، 1399، صفحه 335-356
منوچهر انصاری؛ طاهر روشندل اربطانی؛ وحید ناصحی فر؛ صدف پورحسینی

23.

مدل‌سازی عوامل مؤثر بر تجاری‌سازی دستاوردهای تحقیقات دانشگاهی: رویکردی آمیخته (مورد مطالعه: دانشکده‌های فنی مهندسی دانشگاه‌های دولتی شهر تهران)

دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 265-286
امین پژوهش

24.

واکاوی چالش‌های تجاری‌سازی محصولات ارگانیک و سالم بر اساس تئوری بنیادی (مطالعه موردی: شهر کرمانشاه)

دوره 51، شماره 2، تیر 1399، صفحه 313-325
سهراب دل انگیزان؛ عبدالحمید پاپ زن؛ شیرین آرمند



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب