1.

سخن سردبیر: زنگ کتاب

صفحه 1-3

2.

تحلیل گفتمان انتقادی و کاربرد آن در پژوهشهای علم اطلاعرسانی

صفحه 5-26
مهدی شقاقی؛ غلامرضا فدائی

3.

گسست دانشی‌ در پژوهش‌های مولد چگونه رصد می‌شود؟ پیشنهادِ ترسیمِ دو نقشه: نقشۀ دانش و نقشۀ پژوهش

صفحه 27-48
مریم نظری

4.

تدوین ابزار خودارزیابی ترجمان دانش مربوط به پژوهشگران علوم‌ انسانی

صفحه 49-64
فهیمه باب‌الحوائجی؛ اورانوس تاج الدینی؛ فاطمه نوشین‌فرد؛ نجلا حریری

5.

بررسی مقایسه‏ای وضعیت توسعۀ حرفه‏ای دانشجویان دکتری رشته‏های علم اطلاعات و دانش‏شناسی و مدیریت آموزشی

صفحه 65-84
عباس عباس پور؛ حمید رحیمیان؛ جواد پورکریمی؛ حسین تقوی قره بلاغ

6.

موانع زبان‌شناختی پدیدۀ دو زبانگی در رفتار اطلاعاتی دانشجویان دو زبانة ترکمن - فارس

صفحه 85-96
حیدر مختاری؛ سیف الله ملای

7.

بررسی رابطۀ بین مدیریت تأثیر با پیامدهای رفتاری آن در بین مدیران و کارکنان کتابخانه‌های دانشگاه تهران

صفحه 97-112
سید مهدی شریفی؛ عباس نرگسیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب