1.

ارائه مدل سبک رهبری زنان در پست‌های مدیریتی بخش عمومی با تأکید بر نقش فرهنگ ملی

دوره 12، شماره 1، 1399، صفحه 120-144
ُسمیرا نجارزاده آرانی؛ عباس نرگسیان؛ مجتبی امیری؛ خدیجه سفیری

2.

ارائۀ مدل اندازه‌گیری زبان مطلوب دولت (مطالعۀ موردی: حوزۀ بهداشت و درمان شهر تهران)

دوره 8، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 55-74
عباس نرگسیان؛ الهام اوستان

3.

ارزیابی وضعیت شفافیت پورتال سازمان‌های دولتی (مطالعۀ موردی: وزارتخانه‌های ایران)

دوره 9، شماره 1، 1396، صفحه 61-84
قاسمعلی جمالی؛ عباس نرگسیان؛ علی پیران نژاد

4.

بررسی تجارب زیسته منتورها از پدیده بازخورد اثربخش در روابط منتورینگ در شرکت ایران‌خودرو دیزل

دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 720-750
میدیا حاتمی؛ عباس نرگسیان؛ عباس منوریان

5.

بررسی رابطه بین زبان اقتدار با مشروعیت دولت‌ها: (تحلیل گفتمان انتقادی سخنان امام خمینی(ره))

دوره 1، شماره 3، 1388
محمد صادق ضیایی؛ عباس نرگسیان؛ منیژه کیامنفرد

6.

تبیین نقش ساختار مالکیت بنگاه در فرایند تصمیم‌گیری استراتژیک هیئت‌مدیره: مطالعه چندموردی بانک‌های دولتی، شبه‌خصوصی و خصوصی

دوره 12، شماره 3، 1399، صفحه 550-583
محمدصادق هاشمی؛ امین معینیان؛ عباس نرگسیان

7.

طراحی چارچوب یکپارچه فرایندهای منابع انسانی مدل ۳۴۰۰۰ بر اساس رویکرد AMO

دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 531-553
آرین قلی پور؛ عباس نرگسیان؛ سمیه ذاکری نیا

8.

مدیریت ارتباط با شهروند: مطالعۀ رابطۀ آن با مشارکت، پاسخ‎گویی عمومی و شفافیت در منطقۀ 3 شهر تهران

دوره 5، شماره 2، تیر 1392، صفحه 143-168
میرحسین آیت اله زاده شیرازی؛ عباس نرگسیان

9.

مطالعه تاثیر رسانه‌های اجتماعی آنلاین برشفافیت و اعتماد ‌عمومی با اثر میانجیگیری مشارکت‌ عمومی (مطالعۀ موردی: دانشجویان دانشگاه تهران)

دوره 7، شماره 3، مهر 1394، صفحه 637-656
عباس نرگسیان؛ حسن هژبرافکن خلاری؛ محمدرضا معینی کربکندی

10.

مطالعه ماهیت زبان دولت در سه دهه انقلاب اسلامی و ارائه‌ی الگوی کارآمد آن در ایران

دوره 4، شماره 12، اسفند 1391، صفحه 113-128
سیدمحمد مقیمی؛ محمدصادق ضیائی؛ سعیدرضا عاملی؛ عباس نرگسیان

11.

مطالعه و مقایسۀ پاسخگویی مالی دولت در چهار دورۀ ریاست جمهوری پس از انقلاب اسلامی با استفاده از تحلیل گفتمان انتقادی

دوره 9، شماره 2، 1396، صفحه 193-212
محمد مرادی؛ عباس نرگسیان؛ هانیه اخوان

12.

مطالعۀ تأثیر ابزارهای بازاریابی سیاسی بر مشارکت عمومی (مورد مطالعه: شهروندان منطقۀ 5 شهر تهران)

دوره 6، شماره 3، مهر 1393، صفحه 603-624
عباس نرگسیان؛ داریوش طهماسبی آقبلاغی؛ یاشار دیندار

13.

نقش رهبری معنوی در توانمندسازی کارکنان دانشگاه تهران

دوره 1، شماره 1، 1387
محمدصادق ضیائی؛ عباس نرگسیان؛ سعید آیباغی اصفهانی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب