1.

برنامه‌ریزی راهبردی بازاریابی خدمات ورزشی بخش خصوصی شهر تهران

دوره 16، شماره 2، تیر 1403، صفحه 79-63
سمیه کونانی؛ مریم مختاری دینانی؛ نجف آقایی

2.

تأثیر شاخص های کیفیت محیطی بر برندسازی گردشگری ورزشی دماوند

دوره 15، شماره 2، تیر 1402، صفحه 261-249
فریبا عسکریان؛ نجف آقایی؛ محمد امین بایزیدی

3.

تاثیر مسئولیت اجتماعی و نگرش زیست محیطی بر عملکرد بازاریابی سبز برنامه‌های ورزشی شهرداری تهران

دوره 14، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 411-395
فریبا عسکریان؛ نجف آقایی؛ اباذر ضیائی

4.

طراحی مدل تأثیر اصالت برند و ارزش ویژۀ برند بر وفاداری تماشاگران به برند در باشگاه‌های لیگ برتر والیبال ایران (مطالعۀ موردی: باشگاه والیبال بانک سرمایۀ تهران)

دوره 12، شماره 3، آذر 1399، صفحه 819-848
امیرحسین منظمی؛ نجف آقایی؛ مراد رومیانی

5.

نقش امنیت و حمایت اجتماعی در فعالیت بدنی فراغتی زنان بزرگسال شهر تهران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 31 مرداد 1403
سمانه سعیدپور؛ مرجان صفاری؛ رسول نوروزی سید حسینی؛ نجف آقایی





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب