1.

ارائه راهکارهای مؤثر جهت غلبه بر صخره شیشه ای مدیریت زنان در سازمان های ورزشی ایران

دوره 17، شماره 2، تیر 1404
نجف آقایی؛ زهرا رفیعی؛ شهرام علم؛ زهرا هژبرنیا

2.

برنامه‌ریزی راهبردی بازاریابی خدمات ورزشی بخش خصوصی شهر تهران

دوره 16، شماره 2، تیر 1403، صفحه 79-63
سمیه کونانی؛ مریم مختاری دینانی؛ نجف آقایی

3.

تأثیر شاخص های کیفیت محیطی بر برندسازی گردشگری ورزشی دماوند

دوره 15، شماره 2، تیر 1402، صفحه 261-249
فریبا عسکریان؛ نجف آقایی؛ محمد امین بایزیدی

4.

تاثیر مسئولیت اجتماعی و نگرش زیست محیطی بر عملکرد بازاریابی سبز برنامه‌های ورزشی شهرداری تهران

دوره 14، شماره 1، اردیبهشت 1401، صفحه 411-395
فریبا عسکریان؛ نجف آقایی؛ اباذر ضیائی

5.

طراحی مدل تأثیر اصالت برند و ارزش ویژۀ برند بر وفاداری تماشاگران به برند در باشگاه‌های لیگ برتر والیبال ایران (مطالعۀ موردی: باشگاه والیبال بانک سرمایۀ تهران)

دوره 12، شماره 3، آذر 1399، صفحه 819-848
امیرحسین منظمی؛ نجف آقایی؛ مراد رومیانی

6.

نقش امنیت و حمایت اجتماعی در فعالیت بدنی فراغتی زنان بزرگسال شهر تهران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 31 مرداد 1403
سمانه سعیدپور؛ مرجان صفاری؛ رسول نوروزی سید حسینی؛ نجف آقایی





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب